|

اتحاد استقلال و سپاهان علیه پرسپولیس!

تیم سپاهان هم خواستار برگزاری بازی های همزمان در هفته 28 شد.

لینک کوتاه کپی شد

مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی از روز جمعه، 15 اردیبهشت ماه آغاز می شود که شرایط در بالای جدول به شدت سخت و نفسگیر دنبال می شود و سه تیم مدعی پرسپولیس، استقلال و سپاهان در تلاش هستند تا جام قهرمانی را به هواداران پر شمارشان هدیه دهند. در این میان اتفاقی که رخ داده است، همزمان نبودن بازی های این سه تیم در هفته بیست و هشتم مسابقات است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ موضوعی که ابتدا اعتراض باشگاه استقلال را در این زمینه به همراه داشت و آبی ها با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال خواهان این شدند تا بازی های هر سه تیم همزمان برگزار شود. این مسئله حالا واکنش باشگاه سپاهان را هم به همراه داشته است و طلایی پوشان نیز با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار ایجاد تغییر در زمان بازی ها شده اند و می خواهند تا بازی هر سه تیم به خاطر حساسیت بالای مسابقات، به صورت همزمان برگزار شود.

در حال حاضر برنامه لیگ بدین صورت است که سپاهان و استقلال در هفته بیست و هشتم در روز جمعه 15 اردیبهشت ماه 1402 به ترتیب به مصاف نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان می روند اما بازی پرسپولیس با بازی این دو تیم یک روز فاصله دارد. پرسپولیس روز شنبه 16 اردیبهشت ماه با پیکان دیدار می کند.

اما حالا که باشگاه سپاهان هم خواستار این تغییر شده باید دید در نهایت تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ در خصوص زمان برگزاری بازی های پرسپولیس، استقلال و سپاهان در هفته بیست و هشتم مسابقات چیست و در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا بازی های سه تیم بالای جدول به خاطر حساسیت موجود در جدول مسابقات همزمان برگزار می شود یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها