|

محرومیت احتمالی بارسلونا از سوی یوفا

یک منبع خبری در اسپانیا مدعی شد که بارسلونا در صورت مجازات شدن از سوی یوفا، تصمیمی غیرمنتظره اتخاذ خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرونده نگریرا که برای رسیدگی به اتهامات باشگاه بارسلونا در خصوص پرداخت رشوه به خوسه ماریا انریکس نگریرا، نایب رئیس پیشین کمیته داوران فوتبال اسپانیا در دوران ریاست خوسپ ماریا بارتومئو، همچنان یکی از مهمترین اخبار رسانه‌های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ با وجود تبرئه شدن باشگاه از سوی مراجع قضایی داخلی، این پرونده هنوز در اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) بسته نشده است. از این رو هنوز این احتمال وجود دارد که یوفا - نهادی که از زمان آغاز پروژه سوپرلیگ با بارسایی‌ها زاویه پیدا کرده است - بخواهد باشگاه کاتالان را مجازات کند که البته باید منتظر واکنشی عجیب از سوی این باشگاه باشد.

در واقع این ادعای برنامه اونسه در شبکه 3 تلویزیون کاتالونیا است که باشگاه بارسلونا تحقیقاتی را آغاز کرده تا ببینید که آیا می‌تواند در تورنمنتی خارج از اروپا بازی کند یا نه؛ تا در صورت قطعی شدن محرومیتش در آن تورنمنت شرکت داشته باشد. طبق گزارش این برنامه، یکی از گزینه‌های بارسلونا در صورت محرومیت از سوی یوفا، شرکت در تورنمنت‌های دوستانه به عنوان میهمان است که می‌تواند برای تیم کاتالان منابع درآمدی خوبی به همراه داشته باشد. گویا بارسایی‌ها در همین راستا به همکاری تیم‌های آسیای شرقی دل بسته‌اند.

این اما تنها اتفاقی نیست که امکان دارد برای بارسلونا رخ دهد. با وجود تبرئه شدن باشگاه از سوی یک نهاد قضایی داخلی، هنوز احتمال مجازات شدن آن در داخل اسپانیا وجود دارد که ظاهراً باشگاه برای پاسخ دادن به آن سناریو هم در حال بررسی گزینه بازی در یک لیگ اروپایی دیگر است. در هر صورت، هر تصمیمی که از سوی مسئولان باشگاه برای پاسخ به مجازات‌های احتمالی اتخاذ شود، باید در یک همه‌پرسی توسط اعضای باشگاه تأیید و تصویب شود.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا چند روز قبل با الکساندر چفرین، رئیس یوفا ملاقاتی داشت تا جزئیات مربوط به پرونده نگریرا را به او توضیح دهد و از باشگاه رفع اتهام کند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها