|

بیرانوند با هواداران پرسپولیس اتمام حجت کرد!

لیرضا بیرانوند در رابطه با شرایط پرسپولیس صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس تاکید کرد همه بازیکنان پرسپولیس زحمت کشیدند که تیم الان در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ بازی سختی بود با تلاش بازیکنان و تدابیر کادرفنی توانستیم ببریم و به جمع ۴ تیم نهایی برویم. رقیب مرحله نیمه نهایی‌مان هم مشخص شد.

در نیمه نهایی باید به مصاف هوادار بروید در این ارتباط چه نظری داری؟

با توجه به قرعه‌کشی که انجام شد، اگر اتفاق خاصی نیفتد برای دومین بار استقلال و پرسپولیس در تاریخ، در فینال جام حذفی روبروی هم قرار خواهند گرفت و یک بازی فوق‌العاده خواهد بود که هواداران از دیدن آن لذت خواهند برد. تا جایی که من به خاطر دارم در ایران تیم‌های پرسپولیس و استقلال به عنوان دو تیم بزرگ پایتخت هیچگاه فینال اینگونه نداشتند. همین موضوع از الان می‌تواند برای  مردم خوب باشد که هیجان خاصی برای دیدن این بازی خواهند داشت.

به نظر بعد از اینکه در صدر جدول  لیگ، یک امتیاز از سپاهان پیش افتادید در سه بازی آینده با استرس کمتری بازی کنید. اینطور نیست؟

نه. بلکه استرس ما بیشتر هم شده است. استرس از ما جدا نشده و حالا که یک امتیاز از سپاهان پیش افتادیم، استرس‌مان چند برابر شده است تا بتوانیم این یک امتیاز را حفظ کنیم.

واقعا؟

بله؛ وقتی سپاهان در صدر جدول از ما جلوتر بود راحت‌تر بازی می‌کردیم و همین طور پیروز می‌شدیم. حالا که یک امتیاز از این تیم جلو افتادیم، استرس‌مان دو برابر شده است.

به طور کلی نظرت در مورد رقابت سه تیم بالای جدولی لیگ (پرسپولیس، استقلال و سپاهان)   برای کسب عنوان قهرمانی چیست؟

اولین بار است چنین رقابتی بین سه تیم بالای جدولی اتفاق می‌افتد. لیگ خیلی خوبی داریم. مردم از این امتیازات کسب شده و هیجانی که وجود دارد لذت می‌برند. امیدوارم در نهایت ما باشیم که قهرمانی را کسب می‌کنیم تا هواداران پرسپولیس خوشحال شوند.

خودت هم یکی از فصل‌های خوب فوتبالی‌ات را پشت سر می‌گذرانی و یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس به عملکرد خوب خودت مربوط می‌شود. در این ارتباط هم صحبت می‌کنی؟

این نظر لطف شما است. خوشبختانه تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذرانم و همین موضوع در کسب آمادگی‌ام کمک می‌کند؛ البته کل تیم همین شرایط را  دارند. همه زحمت می‌کشند. من هم در کنار سایر بازیکنان تلاش می‌کنم تا هواداران از دیدن بازی‌های پرسپولیس لذت ببرند. باید نمایشی از خود ارائه بدهیم که مردم لذت ببرند و خوشحال شوند.

شرایط امسال لیگ را چطور ارزیابی می کنی؟

به نظرم لیگ باکیفیت و فوق‌العاده‌ای داریم و مطمئنا فصل بعد بهتر هم خواهد شد. تیم‌ها بازیکنان درجه یک خود را حفظ می‌کنند و دنبال پیشرفت هستند. همه به دنبال قهرمانی و کسب سهیمه آسیایی هستند و به اینکه در منطقه سقوط باشند، فکر نمی‌کنند. فصل هیجان‌انگیزی خواهد بود.

نظرت در مورد شرایط این روزهای تیم ملی که گویا قرار است در جام کافا شرکت کند، چیست؟

خوشبختانه شرایط با آمدن آقای قلعه‌نویی خوب است. بعد از مدت‌ها یک مربی ایرانی در راس کادرفنی تیم ملی قرار گرفته و باید به او کمک کنیم. قرار است در تورنمنت کافا هم شرکت کنیم. تا جایی که می‌دانم در این تورنمنت شرکت خواهیم کرد. گویا بعد از بازی پایان جام حذفی به کافا خواهیم رفت. ایران هم با تمام بازیکنانش در این تورنمنت شرکت می‌کند. به نظر من اتفاق خوبی است. خود ما بازیکنان و کادرفنی بیشتر با هم هماهنگ و صمیمی‌تر می‌شویم.

فصل بعد در پرسپولیس می‌مانی؟

قرارداد سه ساله با پرسپولیس دارم و وقتی هم قرارداد می‌بندی باید در خدمت پرسپولیس باشی. من که در ایران جز پرسپولیس در تیم دیگری بازی نمی‌کنم. تا جایی که مرا بخواهند در خدمت تیم پرسپولیس هستم. هواداران پرسپولیس برایم سنگ تمام گذاشتند. هر چه دارم از مردم و به‌خصوص هواداران پرسپولیس است. برای همین هم هست که می‌گویم تا جایی که قرارداد دارم در خدمت پرسپولیس هستم، دیگر سایر مسائل بستگی به نظر باشگاه پرسپولیس دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها