|

پرسپولیس در جام حذفی هم بی‌هوادار می‌شود؟

با اعلام سازمان لیگ در نیمه‌نهایی جام‌حذفی هم باید در ورزشگاه پاس قوامین به میدان برود.

لینک کوتاه کپی شد

با اعلام سازمان لیگ مصاف پرسپولیس و هوادار در نیمه‌نهایی جام‌حذفی در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد تا پرسپولیسی‌ها باز هم برای حضور طرفدارنشان به مشکل بخورند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در شرایطی که پرسپولیس این روزها در تلاش است که برای دیدار با پیکان در هفته بیست‌وهشتم از ظرفیت تماشاگران خود بهره ببرد، با اعلام سازمان لیگ در نیمه‌نهایی جام‌حذفی هم باید در ورزشگاه پاس قوامین به میدان برود. از آنجایی که شورای تامین معمولا به‌دلیل‌ مشکلات ترافیکی با حضور هواداران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس موافقت نمی‌کند، آن‌ها در یک بازی حساس دیگر در تهران هم برای حضور هوادارانشان، به مشکل خواهند خورد.

در چند روز اخیر باشگاه پرسپولیس اصرار زیادی داشته تا مقابل پیکان بدون هوادارانش به میدان نرود. اصراری که با توجه به شرایط جدول و حساسیت‌ هفته‌های پایانی کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

فعلا همه منتظرند ببینند که تکلیف بازی پیکان و پرسپولیس چه خواهد شد و تماشاگران پرسپولیس در این بازی، امکان حضور در ورزشگاه دستگردی را پیدا خواهند کرد یا نه. اگر این اتفاق رخ دهد، قرمزها می‌توانند روی حضور هوادارانشان جلوی هوادار هم حساب کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی