|

گل محمدی با دستی بسته محیای بازی بزرگ؛ حسرت غیبت 3 ستاره!

پرسپولیسی‌ها در شرایطی تمرینات خود را برای انجام مسابقه مقابل پیکان تهران آغاز کردند که بازهم خبری از حضور گولسیانی و کامیابی‌نیا نبود

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می‌رسد که برای دیدار با پیکان، «یحیی گل‌محمدی» 3 مهره کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، سرخ‌پوشان پایتخت بعد از برتری مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی، تمرینات خود را برای انجام دیدار حساس مقابل پیکان تهران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انجام می‌دهند و با توجه به صدرنشینی پرسپولیس، شاگردان یحیی گل‌محمدی برای حفظ جایگاه خود نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز دیدار بیرون از خانه دارند و تلاش‌شان بر این است که بتوانند برخلاف بازی رفت که مقابل پیکان متوقف شدند، در بازی برگشت جبران‌مافات کرده و در قامت تیم برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

یحیی گل‌محمدی در هفته‌های گذشته تلاش کرده تا در زمینه انتخاب ترکیب اصلی تیمش با انجام تغییرات حداقلی، شماتیک موردنظر را چینش کند و خبری از تغییرات سریالی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت نیست. با این‌حال برای هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر به نظر می‌رسد که در مقایسه با مسابقه دربی و البته نبرد با گل‌گهر سیرجان، ترکیب پرسپولیس دستخوش تغییراتی خواهد شد و گل‌محمدی راهی جز انجام چند تغییر اجباری ندارد.

دوری «گولسیانی» طولانی شد!

گیورگی گولسیانی که در مسابقه دربی پایتخت، 90 دقیقه در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت به میدان رفت و نقش مهمی در رهبری خط دفاعی تیمش داشت، بعد از دیدار با استقلال دچار مصدومیت شد و همین مصدومیت سبب شد تا او نتواند در دیدار با گل‌گهر سیرجان در جام حذفی به میدان برود و جای خود را در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت به فرشاد فرجی داد. گولسیانی تنها مصدوم پرسپولیس برای دیدار با گل‌گهر سیرجان نبود و در کنار این مدافع گرجستانی، نام کمال کامیابی‌نیا هم در فهرست سرخ‌پوشان پایتخت دیده نمی‌شد.

پرسپولیسی‌ها در شرایط دور جدید تمرینات خود را برای انجام مسابقه مقابل پیکان تهران آغاز کردند که بازهم خبری از حضور گولسیانی و کامیابی‌نیا در تمرینات گروهی سرخ‌پوشان نبود و این 2 ستاره باتجربه همچنان تحت نظر کادرپزشکی هستند تا احتمالاً برای دومین بازی پیاپی، در دیدار با پیکان تهران هم که روز شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، نتوانند تیم خود را همراهی کنند. کادرپزشکی این باشگاه البته در تلاش هستند تا شرایط را برای حضور مدافع گرجستانی در دیدار با پیکان فراهم آورند اما فعلاً خبری از حضور گولسیانی در تمرینات پرسپولیس نیست.

«سرلک» دیگر غایب سرخ‌ها مقابل پیکان

میلاد سرلک هافبک دفاعی باتجربه پرسپولیس که در فصل جاری یکی از ارکان موفقیت سرخ‌پوشان پایتخت بوده، بعد از نمایش‌های خوبش در کنار سروش رفیعی در میانه زمین پرسپولیس، حالا باید برای گذراندن یک جلسه محرومیت به دلیل 4 اخطاره شدن از روی سکوها نظاره‌گر دیدار تیمش با پیکان تهران باشد تا یحیی گل‌محمدی با چالش انتخاب هافبک میانی در دیدار با خودروسازان مواجه شود.

سرمربی پرسپولیس به نظر می‌رسد با توجه به مصدومیت کامیابی‌نیا، راهی جز انتخاب سینا اسدبیگی ندارد و بعد از زوج سرلک-رفیعی در میانه زمین سرخ‌پوشان پایتخت، احتمالاً برای دیدار با پیکان تهران، یحیی گل‌محمدی از ترکیبی تازه در میانه زمین تیمش رونمایی خواهد کرد و سینا اسدبیگی در کنار سروش رفیعی از ابتدا کار خود را در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت آغاز می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها