|

انتقاد تند رئیس هیئت مدیره پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس: هفته 28 لیگ باید طبق برنامه قبلی برگزار شود در غیر اینصورت شائبه حمایت از تیم‌های دیگر به وجود می‌آید.

لینک کوتاه کپی شد

حسین شهریاری درباره تصمیم فدراسیون فوتبال برای برگزاری همزمان مسابقات هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: در این‌باره قانون داریم و تابع آن هم هستیم. همان قانون هم می‌گوید دو هفته پایانی باید همزمان باشد؛ نه یک کلام کم، نه یک کلام زیاد!

 به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ وی افزود: هر کار دیگری برخلاف قانون انجام شود شائبه حمایت از تیم‌های دیگر ایجاد خواهد شد. این تصمیم خلاف قانون است و عملکرد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را زیر سؤال می‌برد. برنامه دادند و باید طبق آن هم عمل کنند و ما چیز دیگری را قبول نداریم؛ تمام!

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره که منصور قنبرزاده به‌عنوان نایب رئیس فداسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرده هفته بیست‌و هشتم همزمان خواهد بود، گفت: این اشتباه است. با این کار خودشان را زیر سؤال می‌برند. برنامه لیگ قابل تغییر نیست؛ اگر این اتفاق بیفتد سنگ روی سنگ بند نمی شود و از سال بعد هر کسی هر حرفی بزند سازمان لیگ باید برنامه را تغییر دهد. این روش درستی برای یک سازمان و نهاد نیست.

شهریاری در خصوص بدون تماشاگر بودن دیدار پرسپولیس مقابل پیکان و اینکه درویش تأکید کرده در صورت بروز این اتفاق تیمش در زمین حاضر نخواهد شد،‌ گفت: درباره این موضوع اطلاع زیادی ندارم و درویش با اختیاراتی که دارد کارها را انجام می‌دهد. هیئت مدیره به طور کامل پشتیبان مدیرعامل باشگاه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها