|

فلورنتینو پرز جانشین آنچلوتی را انتخاب کرد!

در صورت جدایی یا برکناری آنچلوتی، رئال ژابی آلونسو را به عنوان مربی بعدی خود در نظر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته بیلد، اگر کارلو آنچلوتی پیشنهاد تیم ملی برزیل را بپذیرد، رئال مادرید ژابی آلونسو را به عنوان جایگزین در نظر دارد. فلورنتینو پرز این بازیکن سابق را راه حل ایده آلی می‌داند. هر چند که رائول نیز دیگر گزینه لوس بلانکوس به حساب می‌آید اما پیشرفت آلونسو در بایرلورکوزن، پرز را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ در مادرید، با دقت وضعیت و نحوه پیشرفت آلونسو را زیر نظر دارند. او در لورکوزن ابتدا ساختار دفاعی منسجمی تشکیل داد و سپس به آن‌ها کمک کرد تا بر زمین تسلط پیدا کنند و اکنون همراه با سرعت و تکنیک، حملات خود را پی ریزی می‌کنند. بازیکنانی مانند فلوریان ویرتس، یرمی فریمپونگ، موسی دیابی، جوناتان تاه، پیرو هینکاپیه، میچل باکر و روبرت آندریش نیز زیر نظر ژابی، بسیار پیشرفت کرده‌اند.

مدیران رئال مادرید تشخیص داده‌اند که آلونسو در مواقعی که تحت فشار قرار دارد نیز از اعتماد به نفس خوبی برخورددار است و همراه با هدفی مشخص، کار خود را انجام می‌دهد. او هرکز هنگام شکست‌ها با مقصر دانستن دیگران، تلاش نمی‌کند تا خودش را از قرار گرفتن زیر تیغ انتقادات نجات دهد. همچنین ژابی به عنوان مربی از نظر تاکتیکی نیز بسیار انعطاف پذیر است. او چندان درگیر حواشی نمی‌شود و آدم خوش لباسی نیز هست. برای پرز، ژابی آلونسو هر آنچه که از یک مربی رئال مادرید انتظار می‌رود را در اختیار دارد. او یک جنتلمن و یک رهبر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها