|

اسطوره استقلال: سالهاست که همه چیز به سود پرسپولیس برنامه‌ریزی می شود!

بازیکن قدیمی استقلال: استقلال همچنان برای قهرمانی لیگ برتر شانس دارد.

لینک کوتاه کپی شد

سعید مراغه چیان، پیشکسوت استقلال درباره دیدار جمعه استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: معمولاً بازی با تیم‌های ته جدولی سخت است. به طور کلی وقتی به پایان فصل نزدیک می‌شویم حریفانی که در پایین جدول هستند از ترس سقوط به دسته پایین‌تر خطرناک تر از تیم‌های بالاتر می‌شوند به همین دلیل استقلال اصلاً نباید تصور کند با حریف آسانی روبرو خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ وی ادامه داد: تیم صنعت نفت هنوز هم به سقوط نکردن امیدوار است و این تیم با کسب چند امتیاز می‌تواند در جمع لیگ برتری‌ها باقی بماند. به همین خاطر قطعاً با انگیزه کسب سه امتیاز به مصاف استقلال خواهد آمد.

بازیکن سالهای دور استقلال ادامه داد: کسی فکرش را نمی‌کرد تیم ملوان بتواند در اصفهان سپاهان را متوقف کند اما دیدیم که این اتفاق افتاد بنابراین همان قدر که این بازی برای استقلال دشوار خواهد بود بازی‌های باقی مانده برای سپاهان و پرسپولیس هم سخت هستند. بنابراین همه چیز برای کسب عنوان قهرمانی در دست خود بازیکنان استقلال است.

مراغه چیان در پاسخ به این سوال که چرا استقلال مقابل پارس جنوبی جم دور از انتظار ظاهر شد گفت: این شکل بازی استقلال مقابل تیم دسته یکی به خاطر شرایط روحی روانی ناشی از شکست مقابل پرسپولیس بود. من مطمئنم اگر محبی چند بار دیگر پشت آن پنالتی بایستد و ضربه بزند قطعاً گل می‌شود اما استرس زیاد ناشی از شکست در دیدار مقابل پرسپولیس و حذف شدن از جام حذفی روی بچه‌ها تاثیر گذاشته بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مهدی قائدی ثابت کرد که یک بازیکن فوق العاده است. حقش است که تیم ملی برود و برای تیم ملی همین بازی‌های درخشان را ارائه دهد اما نباید خیلی روی این بازیکن فشار آورد. متاسفانه در دو بازی گذشته همه بار تهاجمی استقلال از جناح چپ بوده که این خوب نیست.

سالهاست که همه چیز به سود پرسپولیس برنامه‌ریزی می‌شود/ همزمان نبودن مسابقات دور از عدالت است/ استقلال خودش کارش را سخت کرد

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: ما عملکرد سرمربی استقلال حمایت می‌کنیم. پیشکسوتان از شیوه بازی استقلال رضایت دارند و با هرکس که صحبت می‌کنم از عملکرد تیم استقلال راضی است و این ثابت میکند تیم استقلال با هدایت این مربی پرتغالی خوب کار می‌کند. فقط ای کاش به تعدادی از بازیکنان هم فرصت بازی برسد.

مراغه چیان با اشاره به اسم دو بازیکن خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا ابوالفضل جلالی و امیر علی صادقی در استقلال بازی نمی‌کنند! این دو بازیکن اگر بد بودند کارلوس کی روش با این همه تجربه آنها را به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌کرد. گرچه همه چیز در کار مربیگری سلیقه ای است ولی جای این دو بازیکن روی سکوها نیست.

وی در ارتباط با اینکه همزمانی بازیهای سه هفته پایانی تا چه اندازه اهمیت دارد گفت: این دور از انصاف است که در هفته بیست و هشتم که امتیازات و نتایج در کسب عنوان قهرمانی تاثیر مستقیم دارد استقلال زودتر از پرسپولیس به میدان برود. این عادلانه نیست. فکر می‌کردیم قرار است بازی همزمان برگزار شود اما این اتفاق شرایط را به گونه‌ای سوال‌برانگیز می‌کند.

وی اضافه کرد: همیشه بین استقلال و پرسپولیس فرق وجود داشته و ما در طول این چند دهه اخیر متوجه این مسئله می‌شویم که بیشتر تمایل دارند شرایط برای تیم پرسپولیس آسانتر باشد. الان هم آنها با اطلاع از نتیجه استقلال روز شنبه به میدان می‌روند و این می‌تواند به آنها کمک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها