|

خوشحالی ستاره پیشین پی‌اس‌جی از رفتن مسی!

ژروم روتن، ستاره پیشین پاری سن ژرمن، از جدایی قریب الوقوع لیونل مسی از این باشگاه استقبال کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تصمیم مدیران پاری سن ژرمن برای تنبیه و محرومیت دو هفته‌ای مسی به خاطر سفرش به عربستان سعودی که بدون اطلاع این باشگاه صورت گرفته واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ قرارداد این بازیکن با پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و با توجه به شرایط به وجود آمده به نظر می‌رسد که دوران حضور او در پارک دو پرنس به پایان رسیده و تمدیدی در کار نخواهد بود. 

روتن که پیش از این هم بارها از مسی و عملکردش در این تیم انتقاد کرده بود، حالا از تصمیم این باشگاه استقبال کرده و مدعی شده که دوران حضور او در پی اس جی افتضاحی کامل برای هر دو طرف بوده است. 

1870323

این ستاره سابق پی اس جی در این باره به RMC Sport گفت:« عجیب است اما باز هم از شنیدن چنین اخباری خوشحال شدم. همه نظر من را درباره دوران حضور لئو مسی در پی اس جی، آمدنش، دلیل آمدنش و دلیل تصمیمش برای تمدید قرارداد می‌دانند. همه چیز کاملا مربوط به مسائل مالی بود. 

پاری سن ژرمن تنها باشگاهی بود که توانایی مالی پرداخت دستمزدی که مدنظر او بود را داشت. تنها باشگاه. من می‌گویم تنها باشم. او دوست دارد به بارسلونا برگردد اما نمی‌تواند. بنابراین در اینجا گیر افتاده و به دنبال راهی برای تمدید قرارداد بود تا بتواند پول بیشتری از قطری‌ها بگیرد چون این کار را به خوبی در جام جهانی انجام داده بود.»

او با ابراز خوشحالی از شرایط به وجود آمده اضافه کرد:« اما حالا دیگر خداحافظ! بای بای مسی! دیگر کافی است. باید این را هم بگویم که این اتفاقات درست در این زمان پیش آمده چون ممکن است آنها جام قهرمانی را از دست بدهند. این تیم طرفداران بسیاری را از دست داده و این حقیقت است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها