|

فرمول قهرمانی پرسپولیس!

سه تیم مدعی لیگ برتر، در هفته سرنوشت سازی به سر می برند

لینک کوتاه کپی شد

هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر در حالی روزهای جمعه و شنبه با برگزاری هشت دیدار برگزار و به پایان می رسد که برد پرسپولیس برابر پیکان و توقف احتمالی هر کدام از تیم های استقلال و سپاهان برابر نفتی های قعرنشین، پرسپولیس را به عنوان قهرمانی در لیگ برتر نزدیک می کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ 2 بازی آخر پرسپولیس در لیگ برتر احتمالا بسیار سخت تر از بازی برابر پیکان است، هم گل گهر در هفته چهاردهم حریفی قویتر از پیکان است و هم تیم نساجی بعد از مدتها بیدار شده که نتیجه آن برد 3-0 برابر پیکان در جام حذفی و صعود به نیمه نهایی جام حذفی بوده است.

به هر حال پرسپولیس با برد برابر تیم پیکان 60 امتیازی خواهد شد، توقف احتمالی سپاهان برابر مسجدسلیمانی ها در دیداری که به میزبانی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد سپاهان را در امتیاز 57 نگه خواهد داشت و اگر استقلال برابر آبادانی ها مساوی کند، 56 امتیازی می شود.

بدترین گزینه برای پرسپولیس این است که استقلال و سپاهان برابر رقبای نفتی برنده شده و تیم پرسپولیس با پیکان مساوی کند، در این حالت، سپاهان 59 و استقلال 58 امتیازی خواهند شد، پرسپولیس هم 58 امتیازی شده و با توجه به بردش در بازی رو در رو مقابل استقلال، به جایگاه دوم سقوط می کند و سپاهان اول و استقلال سوم خواهند بود.

از آن بدتر هم این است که پرسپولیس مقابل پیکان شکست بخورد و استقلال و سپاهان ببرند که در این صورت سرخ پوشان تهرانی سوم می شوند.

پرسپولیس این هفته در مرز بالا رفتن شانس قهرمانی یا سقوط به رده سوم مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها