|

مسی و بوسکتس مدیر بارسلونا را کنار گذاشتند!

رسانه‌های اسپانیایی از دلیل خودداری مدیرورزشی باشگاه بارسلونا برای ادامه دادن به همکاری‌اش با این باشگاه پرده برداشتند.

لینک کوتاه کپی شد

مدیریت ورزشی در باشگاه بارسلونا طی حداقل یک دهه گذشته، متزلزل‌ترین پست بوده است؛ چون کم پیش آمده که یک نفر بیش از دو سه سال در این پست به کارش ادامه دهد و بدون جنجال و حرف و حدیث درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش آن را ترک نکند. الان هم نوبت به متئو آلِمانی رسیده و او به خوان لاپورتا رئیس باشگاه گفته است که در پایان فصل آبی‌و‌اناری‌ها را ترک می‌کند. ظاهراً لاپورتا هم جانشین آلمانی را انتخاب کرده که این فرد، خسوس آنگوی دروازه‌بان سابق بارسایی‌هاست که در آخرین سال‌های مربیگری یوهان کرایف فقید برای این تیم 9 بازی انجام داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ جدایی آلمانی از بارسلونا با وجود موفقیت‌هاش طی در سال‌های اخیر برای عقد قرارداد با تعدادی از تأثیرگذارترین مهره‌های حال حاضر تیم، دلایلی داشته است که رسانه‌های اسپانیایی به آن اشاره داشته‌اند.

دلیل اصلی آلمانی برای جدایی پیشنهاد کار از باشگاه استون‌ویلای انگلیس است که از نظر مالی برای او بسیار بهتر از حقوقی است که اکنون از بارسلونا می‌‌گیرد. ظاهراً برای کاتالان‌ها حتی نزدیک شدن به رقم پیشنهادی استون‌ویلا سخت بوده است.

در همین حال رادیو کادناکوپه اسپانیا دلیل دیگری هم برای جدایی آلمانی ذکر کرده که آن مخالفت آن با یکسری از برنامه‌های باشگاه برای فصل آینده از جمله برگرداندن لیونل مسی به نوکمپ است. از نظر آلمانی، برنامه‌های لاپورتا و همکاران او برای فصل آینده با توجه به محدودیت شدید برای پرداخت حقوق به بازیکنان، باعث تقویت تیم نخواهد شد. این در حالی بوده که استون‌ویلا به او پستی مهم و بودجه‌ای نامحدود پیشنهاد کرده است. در همین حال اونای امری سرمربی اسپانیایی استون‌ویلا نیز در تماس‌هایی که با آلمانی داشته توانسته او را برای ترک نوکمپ و ملحق شدن به او در لیگ برتر متقاعد کند.

یکی دیگر از برنامه‌های باشگاه که آلمانی را برای ترک بارسلونا ترغیب کرده؛ مخالفت او با تمدید قرارداد دو بازیکن کهنه‌کار تیم، سرخیو بوسکتس و سرخی روبرتو بوده است. او ترجیح می‌داد که باشگاه روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری می‌کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها