|

داور جنجالی برای بازی پرسپولیس-پیکان؟!

موعود بنیادی‌فر احتمالا قضاوت دیدار پیکان - پرسپولیس را در اختیار خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

کمیته داوران در حالی مشغول بررسی برای انتخاب اسامی داوران این هفته لیگ برتر است که یک نام جالب برای قضاوت بازی پرسپولیس به گوش می‌رسد: موعود بنیادی‌فر.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ داور ۳۷ ساله فوتبال ایران در حالی احتمالا سوت بازی پیکان - پرسپولیس را در اختیار خواهد گرفت که این دیدار از اهمیت زیادی برای سرخپوشان پایتخت برخوردار است و آنها در صورت برتری، شانس خود برای قهرمانی را افزایش خواهند داد.

نکته جالب اینکه بنیادی‌فر این فصل سه بار برای پرسپولیس قضاوت کرده و سرخپوشان هرگز نتوانستند حریف خود را شکست دهند. در بازی با ذوب‌آهن، تیم مهدی تارتار با یک یار کمتر موفق شد پرسپولیس را متوقف کند و دو بار دیگر هم به شکست پرسپولیس انجامید.

در بازی هفته هفتم، تراکتور با گل محمد عباس‌زاده پرسپولیس را شکست داد و در دیدار با فولاد نیز تیم نکونام پرسپولیس را از پیش رو برداشت.

در بازی با فولاد، قرمزها معتقد بودند که یک پنالتی روی شیخ دیاباته اعلام نشده و حتی این باشگاه از بنیادی‌فر به کمیته داوران هم شکایت کرد و سرمربی این تیم علیه داور بازی اظهاراتی را انجام داد.

با این حال و حساسترین مقطع فصل به نظر می‌رسد نام او بیش از هر کس دیگری به بازی پیکان - پرسپولیس نزدیک‌تر است و باید دید سرانجام افشاریان تصمیم خود را نهایی خواهد کرد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی