|

پشت پرده رد شدن درخواست سپاهان و استقلال لو رفت!

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ: تهدید پرسپولیس تاثیری در عدم تغییر برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر نداشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

سهیل مهدی درباره دلیل رد درخواست استقلال و سپاهان برای همزمانی بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: برنامه از قبل اعلام شده بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرآنلاین؛ با درخواست بعضی از باشگاه‌ها که نیازهای جدیدی مطرح شد، درخواست‌هایی پیش آمد. کمیسیون عالی نظارت بر برنامه ریزی مسابقات پیشنهادی را تنظیم کرد و به مراجع نظارتی و گروه‌های برگزاری مسابقات داد. در نهایت قرار شد برنامه سر جای خودش باشد.

وی درباره اینکه اشتباه سهوی منصور قنبرزاده رئیس سازمان لیگ باعث ایجاد این فضا شد، تصریح کرد: اشتباهی صورت نگرفته است. در فصل‌های قبل داشته‌ایم که سه هفته پایانی همزمان باشد. آیین نامه می‌گوید دو هفته پایانی همزمان باشد. گاهی الزاماتی ایجاد می‌شود و برای بازی جوانمردانه، دیدارهای سه هفته آخر همزمان می‌شد. قنبرزاده بر اساس این شرایط نظر داد. ایشان هم عضو کارگروه است. پیشنهاد را دادیم ولی کفایت موضوع بود. بالا و پایین جدول طوری است که حداقل رقابت بین چند تیم را داریم و مثل سال‌های قبل خیلی نزدیک به هم نیستند.

مسئول برگزاری کمیته مسابقات در پاسخ به سئوالی مبنی بر حضور تماشاگر در بازی پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و هشتم تاکید کرد: مسئولان مربوطه در حال تصمیم گیری هستند و اعلام می‌کنند. ما تصمیم گیرنده نیستیم.

مهدی در واکنش به مصاحبه‌های تند مدیران پرسپولیس برای حضور تماشاگران در بازی با پیکان، اظهار کرد: خدمتشان ارادت دارم ولی اطلاعی از جزئیات ندارم.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا تهدید مدیران پرسپولیس در عدم تغییر برنامه هفته بیست و هشتم تاثیر داشته است؟ گفت: خیر؛ هیچکدام. ما باشگاه‌ها نزدیک هستیم. نظرات همه باشگاه‌ها را تلفنی داشتیم. هیچ باشگاهی قهر یا تهدید نکرده و سازمان لیگ خانه باشگاه‌ها است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رضا ارسالی در

    نه شما بلکه خیلی ها به پرسپولیس ارادت دارند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها