|

جنگ مسی و پاریسی ها بالا گرفت!

پاری‌سن‌ژرمن در فصلی که پر از جنجال بوده، از آخرین و بزرگترین جنجال خود رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

یک روز گذشته و هنوز هرج و مرج کامل برقرار است. تعلیق مسی PSG را زیر و رو کرده است؛ آن هم در فصلی که همه چیز آن در درون و بیرون زمین در هاله‌ای از ابهام فرو رفته.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ پنج بازی تا پایان فصل مانده و مارسی و لانس با پنج و شش امتیاز کمتر در تعقیب پاری‌سن‌ژرمن هستند اما مهم‌ترین مساله باشگاه، همچنان تعلیق مسی است که به خاطر سفر بی‌اجازه به عربستان و از دست دادن تمرین دوشنبه جریمه شده است.

مشکل سیاسی

حرکت مسی از نظر سیاسی اصلا خوشایند نبوده. در جریان جام جهانی حرکت‌های دوستانه‌ای بین قطر و عربستان صورت گرفت، اما این دو کشور همچنان مشکلات زیادی با هم دارند. آن وقت لئو که سالانه چهل میلیون یورو از مالک قطری باشگاه دستمزد می‌گیرد، به عربستان می‌رود تا گردشگری در این کشور را تبلیغ کند، کاری که برایش سالانه سی میلیون یورو درآمد دارد. همه اینها در شرایطی اتفاق می‌افتد که تیم در خانه باخته و کورس قهرمانی فشرده شده است. به هر حال، پاری‌سن‌ژرمن که تاخیر بازیکنان دیگر را تاب آورده، بازیکنانی که اصلا در حد و اندازه‌های مسی نیستند، می‌توانست شرایط را بهتر اداره کند.

نماد ناکامی

مسی از دیروز نماد فصل شکست خورده PSG شده است، دست کم در نظر هواداران. بعد از حذف تیم از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، او را دایم هو می‌کنند و فقط وقتی تشویق می‌شود که گل بزند یا پاس گل بدهد. خیلی‌ها معتقدند مسی که قهرمان جهان هم شده، تاثیرگذارترین بازیکن دنیا است اما می‌پرسند چرا در پاریس که مثل یک شاه از او استقبال کرد، نتوانسته مانع از ناکامی تیم در اروپا شود. حالا هم باشگاه آماده است تا دکمه گیوتین را بزند و قرارداد او را تمدید نکند.

1870448

تجمع اعتراضی هواداران

رسانه‌ها هم به شدت به مسی تاخته‌اند و برای نمونه، RmcSport او را «شکست خورده» خوانده و متهمش کرده که در زمین راه می‌رود و برای تیم ایثار نمی‌کند و در دفاع فضاها را پوشش نمی‌دهد. اکیپ بعد از باخت 3 بر یک این هفته برابر لوریان به لئو نمره 3 داد. 

هواداران هم مثل رسانه‌ها ناراضی‌اند و مسی برایشان نماد استراتژی غیرقابل تحمل خرید بازیکنان گران اما بی‌ثمر شده است. هواداران دوآتشه تیم دوشنبه جلوی زمین تمرین جمع شدند و امروز ساعت شش هم دوباره تجمع خواهند داشت.  

سفر

تصمیم به تعلیق دو هفته‌ای مسی و کنار گذاشتنش از تمرین توسط رییس باشگاه، ناصر الخلیفه گرفته شده است و کمپوس، مشاور ورزشی او آن را رسانه‌ای کرد. هر دو آنها از سفر مسی به ریاض باخبر بودند اما به آن رضایت نداده بودند. عجیب‌تر اینکه کریستوف گالتیه، مربی تیم، چیزی درباره این سفر نمی‌دانسته است.

1856604

تنش

طبیعی است که غیبت ستاره آرژانتینی در رختکن تیم به چشم آمده و باعث تنش و سوتفاهم شده که چرا بعضی از بازیکنان از امتیازات بیشتری نسبت به بقیه برخوردار هستند. سال گذشته برای پاریس پر از جنجال و بحران بوده و از امباپه و نیمار تا اشرف حکیمی و پرسنل کیمپمبه خبرساز شده‌اند. حالا تنها چیزی که در PSG درباره آن اطمینان وجود دارد این است که معلوم نیست چه کسی می‌تواند نظم و تمرکز را در تیم برقرار کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها