|

غووول نروژی همچنان در لیگ انگلیس می تازد!

مهاجم نروژی سیتی با گلی که در بازی با وستهام به ثمر رساند با پشت سرگذاشتن آلن شیرر یک رکورد جدید را در تاریخ لیگ انگلیس به نامش ثبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

منچستر سیتی در دیدار معوقه از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود از وستهام پذیرایی کرد و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ در این بازی هم ارلینگ هالند درخشید و توانست گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

هالند با گلزنی در این بازی دست به تاریخ سازی زد و یک رکورد جدید را به نام خود به ثبت رساند. این فوق ستاره نروژی در ۳۴ بازی که در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به میدان رفته است موفق به زدن ۳۵ گل شده است.

در تاریخ رقابت های لیگ برتر انگلیس هیچ بازیکنی نتوانسته است که در طول یک فصل ۳۵ گل به ثمر رساند. پیش از این آلن شیرر و اندی کول با زدن ۳۴ گل در یک فصل بهترین عملکرد را در تاریخ لیگ جزیره به نام خود به ثبت رساندند که هالند باوجود آنکه۵ بازی دیگر تا پایان لیگ فرصت دارد اما توانست این رکورد خیره کننده را از خود به جای گذارد.

پیش از این اندی کول در فصل ۱۹۹۳-۱۹۹۴ و آلن شیرر در فصل ۱۹۹۴-۱۹۹۵ توانسته بودند که در یک فصل ۳۴ گل به ثمر رسانند که این رکوردها را هالند شکست.

نکته جالب اینکه این فوق ستاره نروژی در ۳۱ بازی توانسته است که به این رکورد برسد.

هالند در تابستان سال قبل و بعد از درخشش در بوروسیا دورتموند راهی منچستر سیتی شد و در همین فصل نخست توانایی های خود را نشان داده است به طوریکه هم در لیگ برتر انگلیس و هم در لیگ قهرمانان اروپا در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد و اگر سیتی در هر دو جام به قهرمانی برسد شانس زیادی برای کسب توپ طلا خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها