|

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با نفت آبادان

احتمالا استقلال با سه تغییر امروز به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

هفته بیست و هشتم لیگ برتر از فردا شروع خواهد شد و استقلال در یکی از بازی های مهم هفته در تهران به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و آبی ها به ۳ امتیاز ای نبازی نیاز مبرمی دارند. بازی قبلی استقلال در جام حذفی و مقابل پارس جنوبی جم برگزار شد و شاگردان ساپینتو موفق شدند با تک گل سعید مهری به برتری برسند.

حالا از تمرینات استقلال خبر می رسد که سرمربی پرتغالی قصد دارد با چند تغییر تیمش را به مصاف صنعت نفت بفرستد. اولین تغییر مروبط به خط دفاع است که عارف غلامی جایگزین محمد حسین مرادمند خواهد شد. غلامی به دلیل استراحت در بازی جام حذفی غایب بود. تغییر بعدی در خط میانی خواهد بود و آرش رضاوند جایگزین مهدی مهدی پور خواهد شد. تغییر سوم هم در خط حمله خواهد بود و احتمالا پیمان بابایی به جای ارسلان مطهری در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهد گرفت و مطهری نیمکت نشین خواهد بود.

به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال به این شرح خواهد بود: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها