|

حمله هواداران استقلال به پیکان!

انتشار نامه پیکان به سازمان لیگ واکنش هواداران استقلال را به دنبال داشت.

لینک کوتاه کپی شد

وقتی سازمان لیگ ادعا کرد انتخاب ورزشگاه آزادی برای برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس با موافقت باشگاه پیکان بوده، هواداران استقلال در فضای مجازی به پیکان حمله کردند و با توجه به سابقه همکاری مجتبی حسینی و یحیی گل محمدی و سابقه همکاری ابراهیم شکوری و باشگاه پرسپولیس، مدعی شدند پیکان در حال کمک به باشگاه پرسپولیس است اما وقتی باشگاه پیکان با انتشار بیانیه ای مدعی شد موافق بازی با تماشاگر در ورزشگاه آزادی نبوده، این بار هواداران استقلال به سازمان لیگ حمله کردند و مدافع باشگاه پیکان شدند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ در نهایت سازمان لیگ مجبور شد غیرمستقیم نامه پیکان مبنی بر موافقت با هر تصمیمی که سازمان لیگ بگیرد را رسانه ای کند تا معلوم شود این سازمان به تنهایی چنین تصمیمی را نگرفته است.

انتشار نامه پیکان به سازمان لیگ که در آن تاکید شده این باشگاه تابع تصمیم سازمان لیگ است و در هر ورزشگاه چه با تماشاگر و چه بدون تماشاگر با پرسپولیس بازی می کند، خشم هواداران استقلال را به دنبال داشت.

هواداران استقلال در فضای مجازی علیه باشگاه پیکان موضع گرفته و مدعی هستند رفتار این باشگاه در قبال بازی با پرسپولیس مشکوک است.

استقلالی ها مدیران باشگاه پیکان را متهم می کنند که در خفا، با هرگونه تصمیم سازمان لیگ به نفع پرسپولیس کنار آمده اند اما در عوض، در رسانه ها خود را معترض نشان می دهند. آنها به این رفتار دوگانه باشگاه پیکان مشکوک هستند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی