|

غایبین پرشمار پیکان برابر پرسپولیس

سرمربی پیکان با اشاره به تغییر محل برگزاری بازی با پرسپولیس، گفت: مظلومترین تیم لیگ هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف پیکان می‌رود. این مسابقه قرار بود در ورزشگاه دستگردی در اکباتان برگزار بشود اما در نهایت ورزشگاه آزادی میزبان شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر؛ مجتبی حسینی سرمربی پیکان امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: با توجه به شرایط جدول و قرعه‌ای که داریم سه بازی آخر خیلی برای پیکان حساس است. با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم سعی کردیم تیم را آماده کنیم.

حسینی درباره تغییر محل برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس تاکید کرد: آنچه به من مربوط است را توضیح می‌دهم. به نظرم مظلوم ترین تیم لیگ برتر هستیم. زمین اصلی ما انقلاب کرج بود. قبل از بازی با فولاد بهترین نتایج را در آنجا گرفتیم. ما آنجا فقط یک گل خورده داشتیم و اصلاً نباختیم اما ناگهان گفتند برای بازی با استقلال به دستگردی برویم.

وی ادامه داد: بعد از آن ما مقابل تراکتور جلوی ۴۰ هزار هوادار و سپس مقابل نساجی با ۱۵ هزار تماشاگر بازی کردیم. بازی بعدی را هم مقابل سپاهان اصفهان باید انجام دهیم. بهتر است یک کلت بیاورند و در سرم خالی کنند. من دوست داشتم در زمین خودمان بازی کنیم. این تنها حرف من است‌.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: ما باید در زمین خودمان بازی می‌کردیم. حالا هر کس تصمیم گرفته است ظلم به پیکان شده است. همه دارند از استقلال و سپاهان صحبت می‌کنند اما من می گویم ظلم اصلی به پیکان شده است. فشار این موضوع به من می‌آید.

به گفته حسینی، سامان فلاح مدافع ملی پوش پیکان به خاطر آسیب دیدگی تا پایان فصل شرایط مسابقه را پیدا نمی‌کند. حسینی همچنین از غیبت شش بازیکن مصدوم دیگر این تیم برابر پرسپولیس خبر داد.

مجتبی حسینی در پاسخ به سوال اینکه گفته می‌شود حضور ابراهیم شکوری در باشگاه پیکان باعث ایجاد شائبه‌هایی در تعیین محل بازی پرسپولیس و پیکان شده است، گفت: من در این ارتباط چیزی نمی دانم. بخش مدیریتی را از مدیریت بپرسید. دو فصل در پیکان هستم و سه مدیرعامل عوض شده است. من فقط می‌خواستم تیمم امتیاز میزبانی را از دست ندهد اما همه به فکر شرایط استقلال و سپاهان هستند.

او در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه گفته می‌شود گزینه نخست تیم امید شما هستید؟ یادآور شد: برای تیم امید هیچ صحبتی نشده است و چند اسم مطرح است اما با من تا کنون صحبت نشده است.

«آیا شما تمایل به تمدید قرارداد با تیم پیکان برای فصل بعد دارید؟» حسینی در واکنش به این سئوال خبرنگار مهر هم گفت: پیکان را خیلی دوست دارم اما امیدوارم مجموعه پیکان به تیم فوتبال بیشتر توجه کند. محیط آرامی است و این شرایط را دوست دارم.

حسینی درباره اعتصاب بازیکنان این تیم برای دریافت پول قبل از دیدار با پرسپولیس تصریح کرد: حرکتی بود که نباید انجام می‌شد. اگر مشکلی در داخل خانواده هست نباید به بیرون درز پیدا کند. نباید خبر اعتصاب به بیرون درز داده می‌شد و باشگاه هم نباید بیانیه می‌داد.

سرمربی پیکان در پایان گفت: ازیکنان بدانند باشگاه پیکان کمک کرد تا آنها قابلیت‌های خود را نشان دهند. از طرفی هم مدیریت باشگاه پیکان باید حواسش را جمع می‌کرد که تیمی با این بودجه اندک و بازی‌های خیلی سخت در لیگ برتر ماند و باید تعهدات انجام شود.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها