|

استقلال بی خیال جام حذفی می شود؟!

یکی دو نفر از ستاره های استقلال بعد از دیدار با نفت اعتقاد داشتند که عده‌ای نمی‌خواهند استقلال جام بگیرد!

لینک کوتاه کپی شد

تفکری در میان تعداد قلیلی از هواداران استقلال وجود دارد که عده ای نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود. حرفهایی که البته پارسال هم بود اما استقلال قهرمان شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ پارسال هم بخشی از هواداران پرسپولیس می‌گفتند می‌خواهند استقلال را قهرمان کنند!عجیب این که از این مدل تفکرات بعضی از بازیکنان هم دارند و یا حداقل برای توجیه ناکامی‌های خود وانمود می‌کنند که نمی‌خواهند ما قهرمان شویم و کلی هم استدلال می‌آورند. مثلا یکی از بازیکنان استقلال گفته با میزبانی ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس و پیکان مشخص شد که نمی‌خواهند ما قهرمان شویم در حالی که خود استقلال دربی را باخت و حتی نتوانست صنعت نفت را در تهران شکست بدهد. استقلال حتی به سپاهان و تراکتور و... هم باخته بود در حالی که پارسال با شایستگی و بدون باخت قهرمان شد.

با استدلال یکی دو نفر از بازیکنان استقلال باید گفت این تیم باید از جام حذفی هم کنار بکشد چون آنجا هم نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود!تیمهای دیگر هم که احیانا فکر می‌کنند می‌خواهند استقلال یا پرسپولیس و سپاهان را قهرمان کنند ،اصلا نباید در هیچ تورنمنتی حاضر شوند چون قهرمان بازیها از قبل مشخص است!

سوال اینجاست که اگر به فرض کاشته مهدی قایدی مقابل صنعت نفت به تیر نمی‌خورد و گل می‌شد چه کسی می‌توانست مانع از پیروزی استقلال شود؟ آبی‌ها حتی اگر دربی را نمی‌باختند امروز خیلی شانس داشتند اما آن بازی را هم مثل دیدارهای رفت و برگشت به سپاهان واگذار کردند تا حالا همه شانس‌های خود را در جام حذفی جستجو کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها