|

پریرای گل نزن و دو پنالتی حساسی که پرسپولیس را نجات داد!

پریرای برزیلی در حالی که تنها یک گل برای پرسپولیس در طول حضور در نیم‌فصل زده، 2 پنالتی ارزشمند برای این تیم گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

پریرا در بهترین وقت ممکن از پیکانی‌ها و البته موعود بنیادی فر پنالتی گرفت تا پرسپولیس را از توقف بدموقع نجات دهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در حالی که کار پرسپولیس مقابل پیکان گره خورده بود، پریرا توانست به موقع از داور بازی و پیکانی ها پنالتی بگیرد تا در نهایت مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی دروازه مظاهری را باز کند و قرمزها دوباره به صدر جدول برگردند.

 اگر بازی با تساوی بدون گل تمام می‌شد، سپاهان در صدر باقی می‌ماند و بخت نخست قهرمانی لقب می‌گرفت.

با وجود اتوبوس دفاعی که شاگردان حسینی با خود به آزادی آورده بودند، بهترین راه برای رسیدن به گل شوت‌های از راه دور و البته تلاش برای گرفتن پنالتی از داور بود که پرسپولیسی‌ها برای هر دو راه، برنامه داشتند. آن‌ها در دقیقه 78 توپ را تندوتیز به محوطه پیکان ریختند و پریرا بین دو مدافع آبی‌پوش و در فاصله ای مناسب با مدافع پیکان طوری  نقش بر زمین شد که داور احساس کند مدافع پیکان با دست چپ او را شارژ کرده است. البته باید درباره اعلام این ضربه پنالتی کارشناسان داوری اظهارنظر کنند و منتظر نظر آنها ماند.دزیرکی پریرا در این صحنه توانست پرسپولیسی‌ها را از زیر فشار سنگینی که قرار داشتند، خارج کند.

در هر حال موعود بنیادی‌فر بلافاصله نقطه پنالتی را به سود قرمزها نشان داد و مهدی ترابی، کار را تمام کرد. 

پریرای برزیلی در حالی که تنها یک گل برای پرسپولیس در طول حضور در نیم‌فصل زده، 2 پنالتی ارزشمند برای این تیم گرفته است.

 او در تقابل حساس سپاهان و پرسپولیس در نقش‌جهان به سبکی مشابه با این صحنه از سیاوش یزدانی پنالتی گرفت تا مسیر صعود ارزشمند شاگردان یحیی را در وقت‌های اضافی هموارتر کند.

حالا او در حالی که مثل بازی حذفی با سپاهان به‌عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود، ورق را برای پرسپولیس برگرداند و تیمش را در کورس قهرمانی نگه داشت. پریرا با این دو پنالتی سرنوشت‌سازی که گرفته، نقش مستقیمی در عملکرد خوب پرسپولیس در هر دو جام داشته و اگر گل‌محمدی و شاگردانش موفق به دبل در پایان فصل شوند، باید قدر دان این مهاجم برزیلی هم باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها