|

از دلایل اصلی صدرنشینی پرسپولیس!

گر مهدی ترابی و نمایش‌های درخشانش نبود، احتمالا حالا شاید صدر به جای پرسپولیس در دست سپاهان بود.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال موفق شد در جدالی حساس و نفس گیر با تک گل مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی برابر پیکان تهران به پیروزی دست پیدا کند و بالاتر از سپاهان اصفهان و استقلال تهران با ۶٠ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ پرسپولیس که بعد از شکست به سپاهان در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر ۵ بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته حالا در آستانه کسب هشتمین عنوان قهرمانی خود در مسابقات لیگ برتر خلیج فارس قرار دارد. این در حالی است که ترابی هافبک ٢٩ ساله این تیم تاثیر بسزایی در موفقیت پرسپولیس در این بازی ها  داشته است. 

1872328

ترابی در ۵ بازی اخیر سرخ‌پوشان در لیگ برتر و جام حذفی روی ۶ گل از ١٠ گل این تیم تاثیر مستقیم گذاشته و سهم بسزایی در موفقیت سرخ پوشان داشته است. او که با ٨ پاس گل بعد از ریکاردو آلوز در رده دوم برترین پاسورهای این فصل قرار دارد در چارچوب هفته بیست و پنجم  ابتدا در دقیقه ٣٧ دروازه ملوان را گشود و بعد در دقیقه ٨٢ پاس گل سوم پرسپولیس را به پریرا داد. در هفته بیست و ششم و در بازی برابر مس کرمان اگر چه ترابی نتوانست روی گلی تاثیر گذار باشد اما از مهره های کلیدی یحیی گل محمدی در این بازی بود. 

1872329

اوج کار هافبک ٢٩ ساله سرخ‌پوشان در هفته بیست و هفتم و در دربی صدم بود. در بازی که چندان موقعیتی نداشت ، در ابتدایی شروع نیمه دوم ترابی به خوبی عیسی آل کثیر را در عمق دفاع حریف سنتی دید و با پاس تماشایی این مهاجم را در موقعیت گلزنی قرار داد تا آل کثیر با گلزنی در شهرآورد مهمترین برد فصل سرخ‌پوشان را رقم بزند. 

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نیز پرسپولیس در حالی به مصاف گل گهر سیرجان رفت که ترابی ابتدا در دقیقه ٣١ از روی نقطه پنالتی دروازه شاگردان سعید الهویی را گشود و بعد در دقایق پایانی نیمه اول در صحنه ای مشابه دربی باز هم آل کثیر را در موقعیت گلزنی قرار داد تا با گلزنی این مهاجم، پرسپولیس با برتری برابر گل گهر راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شود. ترابی در بازی با پیکان نیز علی رغم حملات متعدد پرسپولیس سرانجام در دقیقه ٨٠ موفق شد گل برتری پرسپولیس را به ثمر برساند تا این تیم صدر جدول را از سپاهان پس بگیرد تا سرنوشت قهرمانی همچنان در دستان سرخ‌پوشان باشد.

1872330
1872331

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی