|

بزرگ ترین ضعف مدافع پرسپولیس!

فرجی در نیمه دوم بازی تمام توپ هایش را یا لو داد یا رو به عقب پاس داد.

لینک کوتاه کپی شد

غیبت گولسیانی و اصرار به استفاده از علی نعمتی در دفاع چپ باعث شد فرشاد فرجی باز هم جلوتر از هنانوف به گزینه اول یحیی گل محمدی برای حضور در ترکیب اصلی تبدیل شده و به همراه پورعلی گنجی زوج میانی خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل دهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ فرجی هرچقدر در نیمه اول در دفاع موثر نشان داد و در بازیسازی نیز تا حدی موفق ظاهر شد، در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت و تمام ارسال ها و حتی پاس های کوتاهش از سوی بازیکنان پیکان قطع شد.

تدبیر مجتبی حسینی مقابل پرسپولیس، پرس از بالا و فشار بیش از حد به خط دفاعی پرسپولیس بود تا هم مانع از بازیسازی آن ها شده و هم با قطع توپ به ضدحمله فکر کند. تدبیری که کاملا هم جواب داد. اما فرشاد فرجی که در قطع توپ ها خیلی خوب ظاهر شد و در مجموع در عملکرد دفاعی نمره قبولی گرفت، در رساندن توپ به دانیال اسماعیلی فر و صادقی و حتی سروش رفیعی بارها اشتباه کرد و مجبور می شد حتی وقتی تیم در حمله است هم یا به شکل عرضی پورعلی گنجی و نعمتی را صاحب توپ کند یا پاس رو به عقب بدهد تا بیرانوند بازی را به جریان بیاندازد.

به هر روی به نظر می رسد با بازگشت گولسیانی، در دو بازی آینده باز هم شاهد حضور زوج مطمئن او و پورعلی گنجی بوده و پرسپولیس در بازیسازی از دفاع نیز قطعا شرایط بهتری مقابل گل گهر و نساجی خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی