|

خط و نشان یک پرسپولیسی برای استقلالی ها

مربی تراکتور: ما گام بلندی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا را برداشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نصرتی مربی تیم تراکتور درباره پیروزی مقابل مس کرمان به خبرنگار ما می‌گوید: یکی از حساسترین بردهای ما بود و کلید رسیدن ما به آسیا بود. بچه‌ها خیلی متمرکز و خوب کار کردند. آقای خمس خیلی تاکید داشت که این بازی، دیدار سختی است. برای رسیدن به آسیا نیاز داشتیم این بازی را ببریم و آقای خمس هم پافشاری داشت که برای این بازی انرژی زیادی بگذارند و فکر کنند که این بازی ۴۵ دقیقه است و باید تمام تلاششان را کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از همشهری؛ وی افزود: نیمه اول ما غفلت کردیم اما نیمه دوم خوب بازی کردیم و سه امتیاز مهم کسب کردیم. مس کرمان هم با بضاعتی که داشت، فوتبال قابل قبولی را ارائه دادند. استرس آنها قطعا بیشتر از ما بود.

او درباره مهار مهاجمان تراکتور عنوان کرد: تیم‌های حریف بالاخره بیکار ننشستند و تیمهای مهم و تأثیرگذار ما را یکجوری مهار می‌کنند. مثل خود رضا اسدی، محمد عباس‌زاده و ریکاردو آلوز که ریکاردو را خیلی تحت فشار قرار دادند اما قنبری آزاد شد و پاس گل داد. شاید توجه زیادی روی گوستاوو نبود و او آزاد شد توانست گل بزند. حامد پاکدل هم این بازی آمد و خیلی تأثیرگذار بود. من بیشتر فاز حمله را گفتم اما بازیکنان دفاعی ما هم عملکرد خوبی داشتند.

مربی تراکتور راجع به شانس سهمیه آسیا تراکتور توضیح داد: ما گام بلند برای رسیدن به آسیا را برداشتیم. ما بازی نساجی از حضور هواداران که قوت قلب ما هستند، استفاده می‌کنیم. آنها انگیزه ما را بالا می‌برند. تا هفته آخر هم فکر کنم تکلیف قهرمان روشن شود و انگیزه استقلال کم خواهد شد و می توانیم این تیم را شکست بدهیم.

نصرتی در خصوص تماشاگران تراکتور گفت: جا دارد یک تشکر خیلی خیلی ویژه از هوادارانمان در کرمان داشته باشیم که ما را سورپرایز کردند و حضور خیلی پرشوری داشتند.

مربی تراکتور با اشاره به ناکامی مهاجمان در گلزنی عنوان کرد: رضا اسدی یک جورهایی پاس گل سوم ما را داد. رضا مثبت کار می‌کند همانطور که عباس‌زاده هم خیلی موثر بود. امیدوارم آنها همزمان بتوانند آقای گل شوند.

او در خصوص نقل و انتقالات اظهار داشت: آقای زنوزی امسال فوق‌العاده بودند و سعی کردند همه جوره از تیم حمایت کنند. مدیریت هم واقعا پای کار است. در راس نقل و انتقالات آقای خمس هستند که با مدیریت در حال رایزنی و بررسی هستند. امیدوارم در نقل و انتقالات تیمی بسته شود که در شأن و شخصیت هواداران باشد.

نصرتی در پایان گفت: در مورد قضاوت آقای صفایی باید بگویم که خیلی مسلط کار کردند و داوری با صلابتی داشتند و جا دارد به ایشان تبریک بگویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها