|

استقلال باز به یامگا بدهکار شد؟!

انتشار شایعه‌ای مبنی بر عدم دریافت پول یامگا در رسانه‌های مجازی با واکنش مدیران استقلال همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

صبح امروز شایعه‌ای مبنی بر نارضایتی یامگا از مجموعه استقلال بابت عدم دریافت کامل مطالباتش منتشر شد. این در حالی است که یامگا پیش از ترک ایران با توافق و تعامل کامل با مدیران باشگاه استقلال همچنین پرداخت مالیاتش توسط مسئولان باشگاه استقلال از کشورمان خارج شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزنو؛ در همین ارتباط یکی از محصولات عالیرتبه باشگاه استقلال که نخواست نامش در این گفتگو درج شود به خبر ورزشی گفت: «متاسفانه عده ای از افراد نزدیک به مجموعه باشگاه طی روزهای اخیر به ویژه از بازی پارس جنوبی جم به بعد که ما به نیمه نهایی جام حذفی را پیدا کردیم کمر به تخریب استقلال بسته اند».

وی افزود: «در روزهای گذشته هم گروهی به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم استقلال بودند و حالا به موضوع میزان پرداختی باشگاه استقلال به یامگا می‌پردازند. در حالی که باشگاه استقلال تهران پول یامگا را پرداخت کرده و هیچ مشکلی بین باشگاه استقلال و یامگا وجود ندارد».

این فرد مطلع اضافه کرد: «توافق کامل با مدافع فرانسوی تیم صورت گرفته و هیچ بحثی در این باره بین این بازیکن با باشگاه استقلال و مدیر برنامه‌هایش وجود ندارد. البته مدیر برنامه کوین یامگا در ابتدای سال جاری به ما نوتیس(اخطار) داده بود که ما هم بلافاصله طلب او را تهیه و پرداخت کردیم و علاوه بر آن مالیاتش را هم دادیم تا مشکلی برای خروج از کشور نداشته باشد».

لازم به ذکر است؛ در حال حاضر کوین یامگا در کشور فرانسه مشغول انجام فیزیوتراپی است و هر روز گزارش عملکرد پزشکی و بدنسازی اش را برای سرمربی تیم استقلال ارسال می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی