|

پدیده محبوب استقلالی دوباره برمی‌گردد؟!

ممکن است استقلال موفق به بازگرداندن حسین زاده به ترکیب شود.

لینک کوتاه کپی شد

امیرحسین حسین زاده بعد از قهرمانی به همراه استقلال در لیگ برتر در فصل بدون شک جمع آبی‌ها را ترک کرد و راهی تیم شارلوا شد. اما اکنون خبر رسیده است مایل به بازگشت به استقلال می‌باشد و باشگاه هم از این بازگشت استقبال کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، در صورتی که بازگشت امیر حسین حسین زاده به استقلال قطعی شود، باشگاه از بین مهدی قایدی و محمد محبی قرارداد یکی را تمدید خواهد کرد که به نظر می‌رسد گزینه مد نظر استقلال برای تمدید مهدی قایدی باشد. مهدی قایدی بازیکن تیم شباب الاهلی است و باشگاه استقلال برای ادامه در اختیار داشتن این بازیکن باید رضایت اماراتی‌ها را جلب کند.

نکته جالب اینکه شباب الاهلی امشب در لیگ برتر امارات قهرمان شده است. تیمی که مهدی قایدی را در اختیار داشت و در ابتدای فصل به این بازیکن اجازه داد، به تهران برگردد و پیراهن استقلال را برتن کند.

محمد محبی هم بازیکن تیم سانتاکلارا است و برای ادامه حضور در استقلال باید رضایت پرتغالی‌ها را جلب کند. این تیم به دسته اول پرتغال سقوط کرده است و بعید است با استقلالی‌ها بر سر محمد محبی به توافق دوباره برسد، به این خاطر که در دریافت پول رضایتنامه محمد محبی از باشگاه استقلال به چالش کشیده شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها