|

انتقاد تند بازیکن سابق استقلال علیه ساپینتو!

بهزاد داداش زاده: متاسفانه در جریان بازی تیم‌های استقلال و صنعت نفت اتفاقاتی رخ داد که باعث دلخوری جامعه مربیان ایرانی شد.

لینک کوتاه کپی شد

بهزاد داداش زاده، پیشکسوت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و مسئول کانون مربیان استانها درباره شرایط اخیر رخ داده در حاشیه بازی استقلال و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: متاسفانه فوتبال ما به بیراهه می‌رود. مربیان خارجی با رزومه‌های ضعیف به ایران می‌آیند و هرچقدر مدیرعامل‌ها و دلالان آنها بیشتر برایشان صرف کند قراردادشان را می‌بندند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ وی افزود: ما اصلاً نگاه نمی‌کنیم چه کسی با چه شخصیت و رزومه‌ای را به ایران می‌آوریم فقط دوست داریم اسمش خارجی باشد. متاسفانه آنهایی که خارجی‌ها را بالای سر تیم‌های ایرانی می‌آورند به فکر پیشرفت فوتبال ایران نیستند بلکه به فکر جیب خوشانند.

این مربی فوتبال کشورمان اضافه کرد: باعث تاسف است ساپینتو درباره عبدالله ویسی این حرف‌ها را زده است. حاضرم قسم بخورم که حتی نمی‌داند بیژن طاهری کیست! آن وقت سراغ رزومه مربیان تیم صنعت نفت را می‌گیرد! آقای فیروزی برای کل فوتبال ایران شناخته شده است. نباید اجازه دهیم یک خارجی به این راحتی شخصیت ایرانی را تخریب کند.

داداش زاده خاطرنشان کرد: همین حالا تیمی صدرنشین لیگ برتر ایران است که کادر فنی‌اش تحت نظارت یک مربی ایرانی فعالیت می‌کند. ملوانی که تیم مورایس را در اصفهان متوقف کرد مربی اش ایرانی است. هواداری که پرسپولیس را شکست داد مربی ایرانی دارد. چرا مربیان ایرانی را تا این اندازه تخریب می‌کنید؟ مجتبی حسینی در بازی این هفته جلوی پرسپولیس ثابت کرد که مربی ایرانی تا چه اندازه توانایی دارد.

مسئول کانون مربیان استان‌ها اضافه کرد: رفتاری که برخی مربیان خارجی با فوتبال ایران انجام می‌دهند خجالت آور است. کاری که کالدرون با پرسپولیس کرد یا استراماچونی با استقلال و بقیه مربیان خارجی، نشان می‌دهد ما هیچ شناختی از مربیان خارجی نداریم و آنها را فقط صرف اینکه خارجی هستند بالای سر تیم‌های‌مان قرار می‌دهیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس همچنین درباره اتفاقات داوری در دیدار پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خطایی که روی سعید صادقی انجام شد از کره ماه معلوم بود. عجیب است که داوران ما تا این اندازه ضعیف عمل می‌کنند! طرف روی زمین خوابیده پایش را دراز می‌کند و پشت پا می‌اندازد! چطور ممکن است داور این صحنه را نبیند؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که پرسپولیس بازی این هفته را با برد پشت سر گذاشت و امیدوارم دو بازی آینده را هم با همین شرایط سپری کند تا جشن قهرمانی بگیرد. پرسپولیس در این فصل شرایط خوبی نداشت و با اینکه تقریباً یک نیم فصل بدون مهاجم نوک کار کرد ولی انصافاً تا اینجا نتایج خیلی خوبی گرفته و شایسته ترین تیم برای قهرمانی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها