|

ستاره پرسپولیس: صحبت از جام گرفتن زود است!

وحید امیری معتقد است هنوز نمی‌شود با قاطعیت حرف از قهرمانی لیگ زد.

لینک کوتاه کپی شد

وحید امیری ستاره ملی پوش پرسپولیس در بازی‌های گذشته این تیم و با توجه به نیمکت نشینی امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا ، با بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به میدان آمد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ وحید در چند بازی گذشته دوباره به پست مورد علاقه اش بازگشت و خبری از حضور او در دفاع چپ نبود. اتفاقی که باعث شد عملکرد امیری در بازی‌های گذشته بیشتر به چشم بیاید و این بازیکن بی حاشیه جزو خوب‌های تیمش در چند بازی اخیر بود. بعد از برتری سخت پرسپولیس مقابل پیکان و بازگشت دوباره این تیم به صدر جدول، گفتگویی با امیری انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

از بازی مقابل پیکان شروع کنیم. برد سختی را به‌دست آوردید.

دقیقا همینطور است. می‌دانستیم کارمان راحت نیست و باید خیلی تلاش کنیم تا به برد برسیم. بازی‌ها بسیار نزدیک و حساس است ولی خداراشکر می‌کنم که توانستیم در این بازی که خیلی برای ما مهم بود،۳ امتیاز را بگیریم. باید یک تبریک هم به تیم خوب پیکان بگویم که بسیار خوب بازی کردند و با دوندگی زیاد تیم ما را اذیت کردند. خیلی برای ما مهم بود که با برد از زمین بازی خارج شویم و خوسبختانه این اتفاق افتاد. هرچند وقتی چنین بازی‌هایی با نتیجه مساوی دنبال می‌شود، فشار بازی بالاتر می‌رود و بازیکنان هم دچار استرس می‌شوند. به همین دلیل کار سخت شد ولی باز هم خداراشکر که توانستیم بازی مهمی را ببریم و دوباره صدر جدول را پس بگیریم.

بازی با پیکان حواشی زیادی داشت و باعث اعتراض شدید استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها هم شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من در مورد حواشی نمی‌خواهم حرف بزنم. به تیم‌های دیگر کاری نداریم و فقط تمرکزمان روی بازی‌های خودمان است. حواشی باعث می‌شود ما از هدف اصلی مان که کسب عنوان قهرمانی است، دور شویم. هر بازی با تمام توان و تمرکز بالا به میدان می‌رویم تا در پایان فصل جام را به هوادارانمان هدیه دهیم. ما بازیکنان به مسائل بیرون از زمین کاری نداریم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را درون زمین داشته باشیم و به پرسپولیس کمک کنیم.

دوباره به صدر جدول برگشتید؛ چقدر امیدواری که در پایان فصل قهرمان شوید؟

به نظر من که هنوز چیزی تمام نشده و صحبت از قهرمانی زود است. هنوز اتفاقی نیفتاده که خودمان را از حالا قهرمان بدانیم. ۲ فینال بسیار مهم پیش رو داریم که اولین آن مقابل گل گهر سیرجان است. بازی با پیکان تمام شد و باید از حالا به فکر دیدار هفته آینده با گل گهر باشیم. قطعا بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم در بازی آینده هم هوادارانمان درست مثل بازی‌های قبلی به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. هواداران در این مدت برای ما سنگ تمام گذاشتند و باید از آن‌ها تشکر کنم. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم با نتایجی که می‌گیریم دل آن‌ها را شاد کنیم.

به غیر از لیگ در جام حذفی هم مدعی هستید. پرسپولیس می‌تواند در این فصل دبل کند؟

اول باید لیگ را با موفقیت به پایان برسانیم و بعد از آن در خصوص جام حذفی صحبت کنیم. می‌توانیم امسال هر دو جام را بگیریم ولی باید پله به پله و بازی به بازی پیش برویم. هر بازی حکم فینال را دارد و باید سخت بجنگیم و تلاش کنیم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

در این مدت کری خوانی و حواشی خیلی زیاد شد. این مسائل در کار شما تاثیر نمی‌گذارد؟

ببینید قشنگی فوتبال به همین کری خواندن‌هاست. اگر این مسائل نباشد روح فوتبال می‌میرد و جذابیتش کم می‌شود. این چیزها در فوتبال طبیعی است و مشکلی وجود ندارد. ما به عنوان بازیکن باید همه انرژی و تمرکزمان را روی تمرین و بازی بگذاریم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم در پایان فصل هواداران ما خوشحال ترین باشند و بتوانیم جام قهرمانی را به آن‌ها هدیه بدهیم.

مشکلات مالی باشگاه حل شد؟ چند درصد از قرارداد این فصل را گرفتید؟

مشکلات که همیشه وجود دارد و حل نشده است. فکر می‌کنم ۶۰ درصد از قراردادمان را گرفتیم، این درحالی‌ست که فقط دو بازی تا پایان لیگ باقی مانده است. با این حال ما مسئولیت سنگینی داریم و باید تحت هر شرایطی سخت تلاش کنیم تا پرسپولیس موفق باشد.

یعنی دریافتی شما هم درست مثل استقلالی‌هاست؟

​​​​​​​بله فکر می‌کنم تقریبا مشابه هم پول گرفتیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها