|

سازمان لیگ به جای تیم هوادار هم تصمیم گرفت!

در نامه سازمان لیگ به مدیر کل انتظامی و امنیتی استانداری تهران جمله کوتاهی آمده که بر ابهاماتی که در چند وقت اخیر به وجود آمده می‌افزاید.

لینک کوتاه کپی شد

ظهر روز دوشنبه رسانه ورزش سه از نامه سازمان لیگ به شورای تامین استانداری تهران به طور اختصاصی پرده‌برداری کرد که پیرو نامه ارسالی باشگاه هوادار، سازمان لیگ نیز پیگیری درخواست باشگاه میزبان را در اولویت قرار داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما در متن نامه ارسالی سازمان لیگ خطاب به مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران به درخواست رسمی باشگاه هوادار بابت میزبانی در ورزشگاه خانگی آنها یعنی پاس قوامین تهران با حضور تماشاگران اشاره شده که به کار بردن سه لغت (با حضور تماشاگران) بسیار حاشیه‌ساز بوده است!

پیگیری خبرنگار رسانه ورزش سه و مشاهده سند نامه ارسالی باشگاه هوادار به سازمان لیگ اما نشان می‌دهد که بنفش‌پوشان تهرانی صرفا به برگزاری دیدار در ورزشگاه خانگی خود یعنی پاس قوامین تهران تاکید داشته‌اند و اگر چه با تخصیص ده درصد ظرفیت ورزشگاه پاس قوامین تهران که چیزی معادل هشتصد نفر می‌شود به باشگاه میهمان مخالفتی ندارند، اما در متن نامه خود به آن اشاره‌ای نکرده‌اند. در واقع این موضوع نه در صلاحیت آنهاست و طبیعتا نه به نفع آن‌ها و سازمان لیگ به نظر باید پاسخ دهد که چطور برگزاری با تماشاگر دیدار هوادار و پرسپولیس را به درخواست نماینده غیرسرخابی پایتخت نسبت داده است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها