|

همه چیز در مورد مسی تکذیب شد!

رسانه کاتالان ادعای امروز ال‌چیرینگیتو درباره قطعی شدن انتقال مسی به الهلال را تکذیب کرد و گفت مسی در این باره هیچ تصمیمی نگرفته.

لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی به روزهای پایانی قراردادش با پاری سن ژرمن نزدیک می‌شود و با توجه به وزن بالای این ابرستاره آرژانتینی در دنیای فوتبال اوج گرفتن شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد احتمالی او طبیعی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ امروز ظهر برنامه ال چیرینگیتو در اسپانیا در خبری فوری و اختصاصی مدعی شد که لیونل مسی پیشنهاد بازگشت به بارسلونا را رد کرده و تابستان امسال به همراه سرخیو بوسکتس، کاپیتان کاتالان‌ها، راهی فوتبال عربستان خواهند شد تا پیراهن الهلال را بر تن کنند.

اما این خبر ساعتی بعد با تکذیبیه روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو مواجه شد. این روزنامه ادعای ال‌چیرینگیتو را نادرست خواند و گفت از منابع موثق دریافته که مسی در این لحظه درباره قبول یا رد هیچ پیشنهادی تصمیم نگرفته و تصمیم‌گیری نهایی درباره تیم بعدی‌اش را با بعد از پایان فصل جاری موکول کرده است.

1872933

بر اساس گزارش‌ها باشگاه الهلال پیشنهادی 500 میلیون دلاری به مسی ارائه داده است. حضور کریستیانو رونالدو در عربستان و بازی کردن او با پیراهن النصر باعث شده احتمال انتقال لئو مسی به الهلال جذابیت خاصی داشته باشد، چرا که در صورت حضور این دو اسطوره فوتبال در لیگ عربستان بار دیگر شاهد رویارویی مستقیم آنها در مسابقات خواهیم بود.

موندو دپورتیوو با متهم‌کردن ال‌چیرینگیتو به شایعه‌سازی، گفت مذاکرات چند باشگاه از جمله بارسا و الهلال با مسی ادامه دارد، ولی هنوز هیچ تصمیم قطعی‌ای از سوی ستاره آرژانتینی گرفته نشده است. فصل فوتبال باشگاهی در فرانسه تا تاریخ 4 ژوئن ادامه دارد و منابع نزدیک به مسی گفته‌اند او تا پایان فصل هیچ تصمیمی درباره آینده‌اش نخواهد گرفت.

بارسلونا هم همچنان به بازگرداندن مسی به این تیم امید دارد. درحالی‌که بلوگرانا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و برای راضی کردن لالیگا به ثبت قرارداد لیونل مسی با شرایطی دشوار روبرو است. 

1872936
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها