|

پدیده پرسپولیس فعلا فراموش شد!

چند هفته ای گذشته و محمد عمری جای خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس گم کرده.

لینک کوتاه کپی شد

هنوز کسی نمی داند آن بازیکن جوانی که با پیراهن پرسپولیس دفاع حریف را به هم می ریخت و با نفوذهای ویرانگر و شوت های ناگهانی اش هر دروازه بان و مدافعی را با چالش مواجه می کرد، کجاست و چه بر سرش آمده است. هنوز کسی نمی داند عمری جوان همچنان درگیر مصدومیت است یا او هم در همان مسیری قرار گرفته که پیش از این استعدادهای جوانی که در راه بزرگی قرار گرفتند و ذره ذره محو شدند، رفته بودند؟

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شاید کمتر کسی به یاد داشته باشد آخرین باری که عمری در پرسپولیس درخشید به کدام بازی برمی گردد؟ بازی برگشت مقابل تراکتور یا بازی حذفی با سپاهان؟ هرچه هست شماره 80 جوان سرخ ها به دلیل مصدومیت یکی دو هفته ای را از دست داد تا در ادامه راه باز هم به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شود.

او در چند هفته اخیر باز هم به همان قالب قدیمی خود به عنوان یک بازیکن تعویضی برگشته و عجیب این که برخلاف قبل که در همان دقایق حضورش هم حداقل چند موقعیت گل ایجاد می کرد و عادت داشت نیمی از ورزشگاه را نیم خیز کند، در هفته های اخیر به قول فوتبالی ها به دروازه حریف "پخ" هم نکرده است.

به هر روی هنوز مشخص نیست دلیل اصلی افت این چنینی عمری چیست و خیلی ها امیدوارند مصدومیت مانع از این اوج گیری شده باشد. چرا که برای آسیب دیدگی و سنگین ترین مصدومیت ها هم راه درمانی وجود دارد اما برای سراشیبی حاصل از غرور و حاشیه، هیچ راه درمانی تجویز نشده است.

باید منتظر بود و دید عمری جوان در هفته های آینده چه خواهد کرد و درنهایت یحیی گل محمدی دلیل این همه افت را چه می داند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها