|

چه شد که سید حسین حسینی رفت روی لبه تیغ؟

این وسط، هنوز معلوم نیست که سیدحسین حسینی، فصل آینده در استقلال خواهد ماند یا نه.

لینک کوتاه کپی شد

 تساوی خانگی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان، بیشتر از اینکه به ضرر استقلال شود و شانس قهرمانی این تیم را تا حد زیادی کاهش دهد، سید حسین حسینی را روی لبه تیغ برده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، استقلال در حالی نتوانست برتری‌اش مقابل صنعت نفت آبادان را حفظ کند که از دید اکثریت هواداران تیمِ ریکاردو ساپینتو، سیدحسین حسینی در صحنه ای که صنعت نفت به گل رسید، واکنش مناسبی روی ضربه نداشت و به قول معروف یک گل مفت دریافت کرد.

بعد از آن بازی بود که در فضای مجازی، انتقادهای زیادی از کاپیتان آبی‌ها مطرح و این بحث مطرح شد که استقلال نیاز به یک دروازه‌بان جدید دارد و اگر قرار به ماندن حسینی در استقلال باشد، باید یک رقیب قدرتمند برای او، به تیم آورده شود. انتقادهایی هم مطرح شد که حسینی، مرد بازیهای بزرگ نیست و بازیهای بزرگ زیادی را برای استقلال درنیاورده است و حتی صحبتهایی هم مطرح شده که در صورت ماندن ساپینتو در استقلال، او قطعا دروازه تیمش را برای فصل بعد تقویت خواهد کرد.

نکته جالب اینکه در بازار شایعات، از گزینه‌های استقلال برای رقابت با سید حسین حسینی رونمایی شده است. از رشید مظاهری و حسین پورحمیدی – که سابقه بازی در استقلال را دارند – گرفته تا محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور. البته که گفته شده ساپینتو به دنبال یک دروازه‌بان خارچی است تا او را به لیگ برتر بیاورد.

این وسط، هنوز معلوم نیست که سیدحسین حسینی، فصل آینده در استقلال خواهد ماند یا نه. طبق ادعای یکی از رسانه‌ها، بر خلاف اخباری که منتشر شده، قرارداد حسینی با استقلال، فقط تا آخر فصل اعتبار دارد و باید دید قرارداد او تمدید خواهد شد یا نه. برخی معتقدند که ماجرای "بده سید بزنه" در بازی استقلال – هوادار به نوعی باعث غرور او شد و این غرور کار دست حسینی و استقلال در دربی داد. 

این نکته را هم نباید فراموش کرد که در این مقطع از فصل، انتشار چنین اخباری ممکن است روحیه حسینی را پایین هم بیاورد و در بازیهای باقیمانده استقلال تا پایان فصل، به ضرر آبی‌ها تمام شود. استقلالی‌ها از همین حالا تمرکزشان را روی بازیهای جام حذفی گذاشته‌اند تا بتوانند این جام را بدست بیاورند و فصل را بدون جام به پایان نبرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی