|

شاه ماهی برزیلی دوباره به بارسلونا برمی‌گردد!

نیمار می خواهد از تیم پاری سن ژرمن جدا شود و بارسلونا یکی از گزینه های او است.

لینک کوتاه کپی شد

جدایی قریب الوقوع لیونل مسی از پاری سن ژرمن شاید تنها اتفاق بزرگ در تابستان پاریسی ها نباشد. از قرار معلوم نیمار هم تمایل دارد با پیروی از لیونل مسی، پاری سن ژرمن را در تابستان ترک کند. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ پس از این که پاری سن ژرمن تلاش کرد نیمار را در تابستان 2022 به فروش برساند، حالا خود نیمار به قطع همکاری متمایل به نظر می رسد و این می تواند به پاری سن ژرمن برای ساختن یک پروژه حول محور ام باپه کمک کند. سال گذشته تمدید قرارداد تا سال 2027 و دستمزد نجومی (بیش از 40 میلیون یورو سالانه) جلوی جدایی نیمار از پاری سن ژرمن را گرفت اما امسال به نظر می رسد که نظر خود او کاملا تغییر کرده است. 

نیمار مشخصا برای جدایی باید قید بخش زیادی از دستمزدش را بزند چون هیچ باشگاهی در اروپا در این شرایط اندازه پاری سن ژرمن به او دستمزد نمی دهد. در ضمن گزینه خروج قرضی نیز مثل همیشه مطرح است. منچستریونایتد، چلسی و نیوکاسل از گزینه های لیگ برتری نیمار به حساب می آیند اما یک نام آشنا هم به مانند هر سال مطرح شده است: بارسلونا

بر اساس گزارش موندو دپورتیوو، نیمار دوست دارد به بارسلونا برگردد و حاضر است مدتی هم صبر کند تا بارسا پیشنهاد خودش را آماده کند. بلوگرانا تنها تیم اسپانیایی است که نیمار حاضر است با آن قرارداد امضا کند. بارسلونا هنوز هیچ علاقه ای به همکاری دوباره با این بازیکن از خودش نشان نداده است و اگر هم بخواهد با توجه به قوانین فیرپلی مالی برای جذب نیمار باید معجزه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی