|

اعتراض پرسپولیسی ها: چرا کدال صورت های مالی باشگاه استقلال را منتشر نکردند؟

سایت کدال هنوز اقدام به انتشار صورت‌های مالی باشگاه استقلال نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

کدال (سامانه اطلاعات جامع شرکت های پذیرفته شده در بورس) روز یکشنبه با انتشار صورت‌های مالی باشگاه پرسپولیس منتهی به 30 آذرماه 1401،  نگاهی به آمار و ارقام مندرج در این بازه زمانی داشته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ در این گزارش علاوه بر اشاره به لیست تسهیلات مالی دریافت شده از سوی باشگاه پرسپولیس، گزارش حسابرس مستقل از صورت‌های مالی نیز ارائه شده بود که طبق اسناد منتشر شده جمع مبالغ تسهیلات باشگاه پرسپولیس به حدود 2 هزار میلیارد ریال (200 میلیارد تومان) می رسید. سایت کدال هنوز اقدام به انتشار مدارک مشابه باشگاه استقلال نکرده است.

معمولا سایت کدال اقدام به انتشار مدارک مالی هر دو باشگاه می کرد. همین موضوع باعث شده هواداران پرسپولیس در فضای مجازی منتظر انتشار صورت های مالی استقلال در کدال باشند. پرسپولیسی ها می گویند طبق حسابرسی سازمان خصوصی سازی، در همان بازه زمانی که برای باشگاه پرسپولیس منتشر شده (منتهی به 30 آذرماه 1401)، جمع مبالغ تسهیلات باشگاه استقلال به حدود 3 هزار و نهصد میلیارد ریال (390 میلیارد تومان) می رسد.

البته که تا زمان انتشار مدارک قطعی نمی توان این شنیده ها را جدی گرفت اما در صورت درست بودن این رقم، باشگاه استقلال مبلغی حدود 190 میلیارد تومان بیشتر از پرسپولیس وام و تسهیلات دریافت کرده که طبیعی است بازپرداخت آن کار بسیار سختی خواهد بود.

حاضر هواداران پرسپولیس می پرسند؛ سایت کدال قرار است چه زمانی لیست تسهیلات مالی باشگاه استقلال را نیز مانند باشگاه پرسپولیس منتشر کند؟

پیش از این رسانه طرفداری در گزارشی در برنامه پرونده ویژه به وام های سنگینی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت ارزی و ریالی با تکیه بر پول جمع آوری شده از مردم در فرابورس از بانک ها گرفته اند پرداخته بود. آن زمان هر دو باشگاه منکر صحت گزارش رسانه طرفداری شدند. حالا کدال در حال انتشار همان حقایق است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها