|

رئال مادرید-منچسترسیتی؛ از این جنگ لذت ببرید!

در یک دیدار حساس از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و از ساعت 22:30 رئال در خانه به مصاف سیتیزن ها می رود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- چه طرفدار سیتی باشید و چه عاشق قوهای سپید، قطعا امشب از بازی این دو تیم کهکشانی لذت خواهید برد. یک بازی در بالاترین سطح ممکن و در یکی از بهترین ورزشگاه‌های دنیا.

سیتی رئال

به دنبال یک جام دیگر در اروپا

شاگردان آنچلوتی با روحیه خوبی پا به این دیدار خانگی می گذارند. آن ها توانستند در فینال جام حذفی اسپانیا در یک بازی سخت 2 بر یک از سد اوساسونا عبور کنند تا کمی غم از دست دادن لالیگا را برای طرفداران خود کم کنند. احتمالا همه طرفداران فوتبال قبول دارند که رئال در لیگ قهرمانان اروپا دکترا دارد! قبلا یک خبرنگار از گواردیولا پرسیده بود که چرا در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شدن سخت است؟ و پپ پاسخ داده بود: چون رئال مادرید همیشه آنجا حضور دارد!

وقتی این جمله از زبان نابغه‌ای مانند گواردیولا بیرون می‌آید نشان دهنده سختی شکست دادن این تیم در اروپا است. رئالی ها در دور یک چهارم نهایی، چلسی را با درخشش رودریگو و وینیسیوس برزیلی شکست دادند و حالا باید به مصاف یک تیم انگلیسی دیگر بروند. در ۱۰ بازی گذشته و در تمامی رقابت ها رئال ۷ برد و ۳ باخت کسب کرده است. در فاز هجومی کهکشانی ها ۲۲ گل به ثمر رسانده اند و ۱۲ گل هم خورده اند. از مشکلات بزرگ رئال در چند بازی اخیر میشه به ضعف در فاز دفاعی اشاره کرد. میانگین بیش از یک گل خورده در هر بازی نگران کننده است و حالا که باید به مصاف یکی از هجومی ترین تیم‌های سال های اخیر فوتبال اروپا بروند این مسئله بغرنج‌تر هم می شود‌.

غیبت میلیتائو به دلیل محرومیت و مندی به علت مصدومیت در بازی با سیتی چالش هایی را برای کارلو آنچلوتی به وجود می‌آورد. قطعا روحیه رئالی ها برابر سیتی بیش از اندازه است، چون با مرور آخرین بازی این دو تیم در اروپا لبخندی بر لب های هیچ طرفدار آبی‌ای دیده نخواهد شد.

NBM5JVARRRO6BANCOEC4LEZVVQ

انتقام، انتقام، انتقام!

اگر از طرفداران رئال مادرید بپرسید که در حال حاضر کدام تیم در اروپا می‌تواند این تیم را ببرد احتمالا به پاسخ مشترکی به اسم سیتی برخواهیم خورد. تیمی که علاوه‌بر ۱۱ ستاره ترکیب اصلی در هر پست یک بازیکن ذخیره به نام و مشهور دارد که می‌تواند ناجی تیم های دیگری شود، چه برسد به آن که همه در کنار هم و تحت هدایت پپ گواردیولا باشند.

شاگردان پپ همچنان روی صورتشان جای زخم‌های کامبک سال ۲۰۲۲ دیده می شود و همین موضوع می‌تواند انگیزه بیش از اندازه ای به این تیم بدهد. سیتیزن ها در ۱۰ بازی گذشته خود در تمامی رقابت ها ۹ برد و یک تساوی کسب کرده اند و در این بازی ها ۲۹ گل زده و ۷ گل هم دریافت کرده اند. به نظر می رسد فرم آبی های شهر منچستر در این ۱۰ بازی در مقایسه با سفیدهای مادرید بهتر است.

0_17

ترکیب احتمالی دو تیم

erggaf

در بازی حساس امشب، جنگ ستارگان و به خصوص رقابت غول نروژی و وینیسیوس را از دست ندهید، چون شب بسیار بسیار بسیار پر هیجانی پیش روی عاشقان فوتبال قرار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها