|

(عکس) داور پرسپولیس- پیکان برای پنالتی جنجالی اش سند رو کرد!

داور بازی پس از 3 روز با انتشار فیلمی از لحظه پشت پا زدن نوروزی‌فر به پریرا، نوشت: "آقای کارشناس این پشت پا زدن را ندیدی!!!

لینک کوتاه کپی شد

داور بازی جنجالی پیکان و پرسپولیس از دلیل پنالتی سرخ‌پوشان پرده برداشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، موعود بنیادی‌فر در دقیقه ۷۹ بازی پیکان و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، به سود شاگردان یحیی گل محمدی پنالتی بحث‌برانگیزی را اعلام کرد.

اعلام این پنالتی با اعتراض گسترده اعضای تیم پیکان مواجه شد. ضمن اینکه بسیاری از کارشناسان داوری پنالتی روی پریرا را اشتباه اعلام کردند. ضمن اینکه پس از این مسابقه به صورت دقیق مشخص نبود بنیادی‌فر برخورد مدافع پیکان با پریرا را پنالتی اعلام کرده یا اینکه برخورد توپ به دست محمد علی کاظمی؟

از طرفی کارشناسان برنامه فوتبال برتر به جز محمد فنایی نیز شب گذشته گفتند بهروز نوروزی‌فر هیچ خطایی روی مهاجم برزیلی مرتکب نشده است.

با این وجود داور بازی پس از 3 روز با انتشار فیلمی از لحظه پشت پا زدن نوروزی‌فر به پریرا، نوشت: "آقای کارشناس این پشت پا زدن را ندیدی!!!

5

این در حالیست که غلامرضا ثابت ایمانی بازیکن پیکان پس از دیدار با پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد بنیادی فر به او گفته خطای هل دادن را گرفته است.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها