|

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با گل گهر سیرجان

پرسپولیس با دو تغییر نسبت به دیدار قبل به مصاف گل گهر می‌ رود.

لینک کوتاه کپی شد

لیگ برتر به اوج حساسیت خود رسیده و فقط دو هفته تا پایان این رقابت‌ها باقی مانده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ پرسپولیس بعد از کسب ۵ پیروزی از ۵ بازی اخیر خود و به لطف امتیاز از دست دادن سپاهان و استقلال حالا صدرنشین لیگ است و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود. سرنوشت قهرمانی در دست یحیی گل محمدی و تیمش است و اگر آن‌ها بتوانند در دو بازی آینده خود مقابل گل گهر و نساجی به برتری برسند،جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.

سرخ پوشان هفته قبل در یک بازی سخت و درحالی که کارشان مقابل پیکان سخت کوش گره خورده بود، موفق شدند با پنالتی دقیقه ۸۰ ترابی از سد این تیم عبور کنند و دوباره صدر جدول را به دست بیاورند. حالا یحیی و تیمش برای حفظ صدرنشینی خود جمعه باید در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر بروند. بازی فوق العاده حساس که می‌تواند قرمزها را یک گام دیگر به فتح جام نزدیک کند. از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی قصد دارد تیمش را با دو تغییر نسبت به بازی قبل مقابل پیکان، به مصاف گل گهر بفرستد.

علیرضا بیرانوند مطابق انتظار گلر اول پرسپولیس خواهد بود و درون دروازه قرار خواهد گرفت. دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی مدافعان راست و چپ پرسپولیس خواهند بود. فرشاد فرجی بعد از انجام دو بازی خوب نیمکت نشین خواهد شد و به جای گولسیانی که از بند مصدومیت رهایی یافته در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت و در کنار پورعلی گنجی در قلب خط دفاعی پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

میلاد سرلک که در بازی قبلی محروم بود، با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیتش دوباره به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و جانشین سینا اسدبیگی خواهد شد. در کنار سرلک هم سروش رفیعی به میدان خواهد رفت. سعید صادقی و مهدی ترابی وینگرهای راست و چپ پرسپولیس خواهند بود و عیسی آل کثیر و وحید امیری هم در خط حمله قرار خواهند گرفت. البته امیری در پست مهاجم سایه بازی خواهد کرد و البته این اجازه را دارد تا میانه‌های میدان عقب بیاید و در توپ گیری به سایر هافبک‌ها کمک کند.

همچنین نفراتی مثل عمری، عالیشاه، اسدبیگی، عبدی، پریرا، فرجی، کامیابی نیا و هنانوف هم نفراتی هستند که می‌توانند به عنوان بازیکن جانشین به ترکیب پرسپولیس اضافه شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها