|

2 مهاجم مشهور در رادار منچستریونایتد!

منچستریونایتد قصد دارد در تابستان دو مهاجم مشهور را به خدمت بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد قصد دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی اوضاع در خط حمله تیمش را با جذب دو ستاره گلزن تیم‌های بنفیکا و تاتنهام متحول کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسکانیوز؛ نشریه انگلیسی «میرر» خبر داد که «گونسالو راموس» آقای گل لیگ پرتغال و «هری کین» بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام و دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر در لیست خرید تن‌هاگ قرار دارند.

این در حالی است که باشگاه منچستریونایتد با حضور مالکان جدید متمول که یا «جاسم بن حمد آل ثانی» و «جیم راتکلیف» خواهند بود، منابع مالی زیادی دریافت خواهد کرد.

راموس ۲۱ ساله که در این فصل ۲۴ بار در تمام رقابت‌ها برای بنفیکا گلزنی کرده و بر سر آقای گلی لیگ پرتغال در حال رقابت با «مهدی طارمی» ستاره ایرانی پورتو است، به عنوان استعداد آینده منچستریونایتد در نظر گرفته است.

نام راموس زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی با سوئیس، جانشین «کریستیانو رونالدو» شد و در این دیدار هت‌تریک کرد.از راموس به‌عنوان یکی از ستارگان آینده‌دار فوتبال اروپا نام برده می‌شود. گفته می‌شود مبلغ انتقال او به منچستریونایتد مبلغی در حدود ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

هری کین، کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس هم ستاره‌ای است که تن هاگ به شدت به دنبال اضافه کردن او به تیم خود است. ماشین گلزنی ۲۹ ساله تاتنهام در این فصل لیگ برتر ۲۶ گل به ثمر رسانده و پشت سر «ارلینگ هالند» مهاجم منچسترسیتی با ۳۵ گل در رده دوم بهترین گلزنان لیگ جزیره قرار گرفته است.

قرارداد کین سال آینده با تاتنهام به پایان می‌رسد و آن طور که رسانه‌های انگلیسی می‌گویند، عدم کسب موفقیت همراه با تیم شمال لندن، او را ناامید کرده و در پی جستجوی چالش تازه‌ای است.با این حال، «دنیل لیوی» رئیس باشگاه تاتنهام به این راحتی‌ها کین را به تیم دیگری واگذار نمی‌کند و گفته شده برچسب ۱۰۰ میلیون پوندی روی او زده است.

بار گلزنی منچستریونایتد در این فصل روی دوش «مارکوس رشفورد» بوده است و به‌رغم اینکه این ستاره انگلیسی در پست شماره ۹ بازی نمی‌کند، اما ۲۹ گل برای شیاطین سرخ در این فصل به ثمر رسانده است.

منچستریونایتد پس از گذر از دوران سیاه سال‌های گذشته، حالا جام اتحادیه را فتح کرده و در آستانه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده است. شاگردان تن‌هاگ فینال جام حذفی را هم با منچسترسیتی برگزار خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها