|

وقتی مادر رونالدو حسابی پشت جورجینای رامشگر دراومد!

دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو، در خصوص جدایی رونالدو و نامزدش واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایعات بسیاری در روزهای اخیر درباره جدایی قریب الوقوع رونالدو و رودریگز منتشر شده بود و به نظر می‌رسید که این موضوع جدی باشد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و پرتغالی در چند روز گذشته مدعی شده بودند که رابطه این ستاره سابق رئال مادرید با این مدل اسپانیایی چندان خوب نیست و این احتمال وجود دارد که آنها به زودی از هم جدا شوند. 

همسر 29 ساله این بازیکن با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این شایعات نوشت:« حسودها شایعه‌ای می‌سازند، خبرچین‌ها آن را پخش می‌کنند و احمق‌ها آن را باور می‌کنند.»

رونالدو هم چند روز بعد تصاویری عاشقانه در کنار جورجینا منتشر کرد و نوشت:« برای عشق»، تا او هم به سبک خودش به این شایعات واکنش نشان داده باشد. 

حالا نوبت به مادر این بازیکن رسیده تا این موارد را تکذیب کند. این در حالی است که بسیاری مدعی شده بودند که یکی از دلایل اختلافات بین این زوج، درگیری جورجینا با او است که باعث ناراحتی همسرش شده است. 

دولورس آویرو در گفتگو با رسانه‌هایی که برای پوشش رویدادی که او در آن حاضر شده بود آمده بودند اظهار داشت:« تمامی این شایعات دروغ است. هر زوجی با هم بحث دارند اما مسائلی که نوشته شده تماما دروغ است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها