|

بدشانسی استقلالی ها؛ تقابل با دو تیم اوج گرفته لیگ

آبی‌ها در شرایطی کورسوی امید به قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم دارند که برخلاف رقبای‌شان در کورس قهرمانی، با قرعه‌ای بسیار سخت مواجه شده‌اند

لینک کوتاه کپی شد

آبی‌پوشان پایتخت برای ثبت پایانی موفق در لیگ بیست‌ودوم، دو بازی سخت‌ودشواری را در مقابل خود می‌بینند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، استقلال با از دست دادن 5 امتیاز در 2 مسابقه اخیر خود مقابل پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان، از کورس قهرمانی جا ماند؛ هر چند که هنوز امید شاگردان ریکاردو سا پینتو به صفر نرسیده اما آبی‌پوشان پایتخت برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم باید امیدوار به خلق یک شگفتی بزرگ باشند و در صورت لغزش احتمالی پرسپولیس و سپاهان در دو بازی آینده و کسب 6 امتیاز برای آبی‌ها، شاگردان سا پینتو می‌توانند فاتح لیگ برتر شده و برای دومین فصل پیاپی نام استقلال روی جام قهرمانی لیگ برتر حک می‌شود.

آبی‌ها در شرایطی کورسوی امید به قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم دارند که برخلاف رقبای‌شان در کورس قهرمانی، با قرعه‌ای بسیار سخت مواجه شده‌اند و باید در مقابل تیم‌های چهارم و پنجم جدول رقابت کنند که هر دوی آن‌ها برای رسیدن به سهمیه احتمالی لیگ قهرمانان آسیا، هدفی جز کسب پیروزی ندارند و با تمام انگیزه و توان مقابل شاگردان ریکاردو سا پینتو قرار می‌گیرند. رویارویی با مس رفسنجان و تراکتور تبریز در 2 بازی پایانی فصل باعث شده تا آبی‌پوشان پایتخت برای ثبت یک پایان موفق در لیگ بیست‌ودوم شرایط سختی را در پیش‌روی داشته باشند.

تیم «ربیعی» می‌خواهد چهارم شود!

مس رفسنجان یکی از تیم‌های پرنوسان اما موفق لیگ بیست‌ودوم است که به واسطه موفقیت در فاز دفاعی توانسته عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای بگذارد. مسی‌ها که عنوان برترین خط دفاعی فصل را یدک می‌کشند، فردا باید در مقابل برترین خط حمله لیگ بیست‌ودوم قرار بگیرند و انتظار می‌رود که دوئلی جذاب و نفس‌گیر میان شاگردان محمد ربیعی و ریکاردو سا پینتو در رفسنجان برگزار شود.

مسی‌ها در 5 بازی اخیر توانسته‌اند 9 امتیاز ارزشمند به‌دست بیاورند و برخلاف استقلال که در 2 بازی گذشته خود تنها یک امتیاز گرفته، شاگردان ربیعی با کسب حداکثر امتیاز آماده دیدار با استقلال شده‌اند تا دو تیم در شرایطی متفاوت به دوئل فردا (جمعه) پا بگذارند. در 5 رویارویی اخیر دو تیم البته شرایط کاملاً به سود استقلال بوده و آبی‌ها توانسته‌اند 3 برد و 2 تساوی به‌دست بیاورند و شاگردان ریکاردو سا پینتو که در بازی رفت متوقف شدند، امید دارند که بتوانند مس را در بازی برگشت شکست بدهند. البته که مسی‌ها با انگیزه رسیدن به رتبه چهارم جدول، فردا برای کسب 3 امتیاز پا به میدان مسابقه می‌گذراند و مطمئنا دوئلی سخت در انتظار شاگردان سا پینتو خواهد بود.

شاگردان «خمس» باختن را فراموش کرده‌اند

تراکتور تبریز یکی از تیم‌های اوج‌گرفته لیگ برتر در هفته‌های گذشته محسوب می‌شود. شاگردان پاکو خمس با ثبت عملکردی فوق‌العاده در 5 بازی گذشته توانسته‌اند 13 امتیاز از 15 امتیاز ممکن را به‌دست آورند و با تصاحب جایگاه چهارم جدول، در سودای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند. تراکتوری‌ها که در دور رفت موفق شدند استقلال را در تبریز شکست بدهند، امید دارند که در بازی برگشت هم در ورزشگاه آزادی جشن پیروزی بگیرند تا بتوانند با ثبت دبل پیروزی برابر آبی‌پوشان پایتخت فصل را به پایان ببرند.

شاگردان پاکو خمس البته بعد از پیروزی در مقابل استقلال در لیگ برتر، در جام حذفی مقابل آبی‌پوشان پایتخت مغلوب شدند اما فرم ایده‌آل تراکتوری‌ها در 5 بازی گذشته باعث شده تا آن‌ها در اوج آمادگی مهیای دیدار با استقلال تهران شوند و برد احتمالی در مسابقه فردا برابر نساجی مازندران، می‌تواند سرخ‌پوشان تبریزی را در بهترین شرایط ممکن آماده سفر به تهران کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها