|

ستاره تراکتوری‌ها در سودای جدایی؛ عباس‌زاده در اندیشه سفر به اهواز

منصوریان که تیمش در خط حمله با چالش مهاجم تمام‌کننده مواجه است، به دنبال جذب محمد عباس‌زاده است

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم باتجربه تراکتور بعد از 3 فصل حضور در جمع سرخ‌پوشان تبریزی به دنبال جدایی از جمع شاگردان «پاکو خمس» است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، محمد عباس‌زاده یکی از مهاجمان موفق فوتبال ایران در سالیان گذشته محسوب می‌شود؛ ستاره‌ای که در طول 3 فصل گذشته موفق شده در پیراهن تراکتور 33 گل بزند و سابقه آقای گلی در لیگ یک با پیراهن نساجی را هم در کارنامه خود دارد. عباس‌زاده در ابتدای فصل در فهرست مازاد قربان بردیف قرار داشت اما ناکامی در جذب مهاجم هدف باعث شد تا این مهاجم باتجربه در جمع سرخ‌پوشان تبریزی باقی بماند و بعد از تغییر بردیف و حضور پاکو خمس، شرایط به سود محمد عباس‌زاده تغییری نکرد و خمس هم معتقد بود که رضا اسدی بهتر از محمد عباس‌زاده می‌تواند در خط حمله نکات موردنظر او را پیاده‌سازی کند.

عباس‌زاده در فصل جاری توانسته 10 گل برای تراکتور بزند و دومین گلزن برتر فصل به شمار می‌رود. 6 گل عباس‌زاده در دوره سرمربیگری بردیف به‌ثبت رسید و مهاجم 33 ساله تراکتوری‌ها در دوره سرمربیگری پاکو خمس هم سابقه 4 گل بار گلزنی برای سرخ‌پوشان تبریزی را دارد. در هفته‌های گذشته تنش میان عباس‌زاده و خمس بالا گرفته و همین مسئله باعث شده تا مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که در کورس آقای گلی حضور دارد، فرصت کمی برای بازی در ترکیب تراکتوری‌ها به‌دست آورد.

پایان کار ستاره سرخ‌ها در تبریز

مهاجم 33 ساله تراکتور با توجه به حواشی به وجود آمده و اختلافی که با پاکو خمس پیدا کرده، با توجه به اتمام قراردادش در پایان فصل، به درخواست مدیران باشگاه برای مذاکره و تمدید قرارداد پاسخ منفی داده و به نظر می‌رسد که به دنبال جدایی از تراکتور است. عباس‌زاده در 3 فصل گذشته با سرمربیان مختلف در تراکتور سابقه همکاری داشته و حالا خود را در نقطه پایانی همکاری‌اش با تراکتور تبریز می‌بیند و بعید به نظر می‌رسد که برای لیگ بیست‌وسوم او در جمع سرخ‌پوشان تبریزی بماند.

محمد عباس‌زاده که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های نساجی مازندران، راه‌آهن، پرسپولیس و سایپا تهران را در کارنامه خود دارد، پیش از آنکه بازار نقل‌وانتقالات تابستانی شروع به کار کند، در جست‌وجوی تیم جدید خود است.

«عباس‌زاده» و چالش همکاری دوباره با «منصوریان»

علیرضا منصوریان که به دنبال حضوری قدرتمندانه همراه فولاد خوزستان در لیگ بیست‌وسوم است، پیش از شروع به کار بازار تابستانه فعالیت خود را آغاز کرده و به دنبال انتخاب بازیکنان موردنظر خود برای حضور در اهواز است. منصوریان که تیمش در خط حمله با چالش مهاجم تمام‌کننده مواجه است، به دنبال جذب محمد عباس‌زاده بوده و از مدیران باشگاه فولاد خواسته تا شرایط حضور عباس‌زاده در فولاد خوزستان را فراهم آورند.

منصوریان که در دوره حضورش در تبریز، محمد عباس‌زاده را به تراکتور آورد و بعد از جدایی این سرمربی باتجربه، عباس‌زاده در تراکتور ماند و روزهای خوبی را سپری کرد، حالا در سودای آن است تا بتواند این مهاجم باتجربه را با خود به اهواز ببرد و امید دارد که مدیران باشگاه خوزستانی بتوانند نظر این مهاجم 33 ساله را جلب کنند تا بار دیگر همکاری عباس‌زاده و منصوریان شکل بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها