|

کنایه جنجالی ستاره سپاهان به قهرمانی احتمالی پرسپولیس!

امید نورافکن اعتقاد دارد با توجه به اتفاقات پشت پرده، سپاهان همین حالا هم قهرمان لیگ شده است.

لینک کوتاه کپی شد

امید نورافکن پس از برد پر گل سپاهان برابر پیکان اظهار داشت: ما باید هوشیارانه‌تر بازی با ملوان را انجام می‌دادیم، به خاطر اینکه همه‌چیز دست ما بود. قهرمانی این فصل متعلق به سپاهان است. امروز هم تیم ما بازی خیلی خوبی انجام داد و از دقیقه ۷۰ تا ۹۰ ما می‌توانستیم یکی دو گل دیگر هم بزنیم. فوق‌العاده هجومی بازی کردیم و نیاز به برد داشتیم که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ او ادامه داد: من دو ماه پیش گفتم قهرمانی تا هفته پایانی مشخص نمی‌شود و همین‌طور هم شد. امیدوارم تیم‌مان سرحالی امروز را مقابل مس کرمان هم داشته باشد که بتوانیم سه امتیاز بگیریم و امیدوار باشیم.

او در واکنش به اینکه سپاهان هفته آینده بازی دشوارتری نسبت به پرسپولیس دارد، گفت: صد درصد اینطور است و بازی آن‌ها هم حساسیت بالایی دارد، اما تجربه من می‌گوید هیچ بازی آسان نیست. اگر بازی را آسان بگیریم، نتیجه را از دست می‌دهیم؛ ما همین‌طور ۲۰-۳۰ دقیقه آخر بازی ملوان را شل گرفتیم و نتیجه عوض شد. با تمام این مسائل سپاهان مستحق قهرمانی این فصل بود و به نظرم سپاهان قهرمان این فصل است.

نورافکن در پاسخ به این سوال که آیا او مطمئن است که سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد عنوان کرد: امیدوارم که اینطور باشد، اما با توجه به همه مسائلی که بیرون از فوتبال وجود دارد، من فکر می‌کنم سپاهان اگر هفته آخر جایگاه اول را هم به دست نیاورد، به زعم همه اهالی فوتبال و تماشاگرانی که فوتبال را می‌فهمند و متوجه می‌شوند پشت پرده چه اتفاقاتی وجود دارد، قهرمان این فصل شد.

او در پایان در خصوص گل‌هایی که در طول این فصل به ثمر رسانده بیان کرد: ما تمرینات زیادی در طول هفته انجام می‌دهیم و چیز‌هایی هم به ذات فوتبال برمی‌گردد. خدا را شکر با تلاش، تمریناتی را که مربیان برنامه‌ریزی می‌کنند انجام می‌دهم و زندگی و برنامه‌ریزی خوبی هم دارم و می‌توانم به روز بازی منتقل کنم. فکر می‌کنم باید بهتر از این‌ها باشم و این مسئولیتی است که بر دوش من است؛ هواداران و همه کسانی که از من شناخت دارند، می‌دانند من مسئولیت‌پذیر هستم و امیدوارم در سال‌های آینده هم بتوانم این راه را ادامه بدهم. خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها