|

بارسلونا به دنبال دو ستاره لیگ برتری!

دو ستاره لیگ برتری در رادار باشگاه بارسلونا قرار گرفته اند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه بارسلونا که چند روز پیش اعلام کرد سرخیو بوسکتس در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد، قصد تقویت خط میانی تیم تحت‌هدایت ژاوی هرناندس در تابستان پیش‌رو را دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ بر اساس خبر رسانه‌های اسپانیایی، مدیران این باشگاه به این منظور ایلکای گوندگان آلمانی از منچسترسیتی و روبن نِوس پرتغالی را از ولورهمپتون زیرنظر دارند و در تلاش برای جذب هر دو هافبک هستند.

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در این خصوص گزارش داد؛ گوندوگان 32 ساله از خواسته‌های اولیه خود کمی عقب‌نشینی کرده تا بتواند فصل آینده برای آبی‌واناری‌ها به میدان برود. باشگاه بارسلونا هم به این هافبک آلمانی که گفته می‌شود به ژاوی پاسخ مثبت داده، پیشنهادی سه ساله ارائه کرده است. او که قراردادش با من‌سیتی در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، تاکنون در 299 بازی باری من‌سیتی به میدان رفته و آمار 56 گل‌زده و 39 پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

روبن نوس هم که تنها یک فصل دیگر با ولورهمپتون قرارداد دارد، دیگر بازیکن مدنظر بارسلونا است. مدیران این باشگاه کاتالونیایی ایده جذب این هافبک پرتغالی را در طرح معاوضه بازیکن دارند اما باشگاه ولورهمپتون تنها خواهان فروش این بازیکن در ازای حداقل 30 میلیون یورو است. خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با ژرژ مندز مدیر برنامه‌های نوس برسر این هافبک 26 ساله به توافق رسیده است. هافبک پیشین پورتو تاکنون آمار 30 گل‌زده و 13 پاس‌گل را در 250 بازی از خود در ولورهمپتون برجای گذاشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها