|

کنایه جنجالی ستاره سابق پرسپولیس به استقلال و سپاهان!

سهراب انتظاری: من فکر می‌کنم که تیم پرسپولیس قانون فوتبال را جابه جا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سهراب انتظاری پیشکسوت تیم فوتبال   پرسپولیس درباره برد پرگل  سرخپوشان برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: من فکر می‌کنم که تیم پرسپولیس قانون فوتبال را جابه جا کرد چرا که آخر فصل بدن‌ها خسته است و بدن‌ها شادابی اول فصل را ندارد و به طور طبیعی  بازی‌های پایان فصل هم کم گل می‌شود و هم بازی زیبایی از آب در نمی‌آید و نتیجه گرفتن سخت می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از افکارنیوز؛ او ادامه داد:  پرسپولیسی‌ها در یک بازی  ۴ گل زدند و باید به این بازیکنان و به بدنساز تیم دست مریزاد گفت. همه دست به دست هم دادند که بدن‌های بازیکنان بسار شاداب و سرحال بود و به اندازه انگشت‌های یک دست موقعیت‌های گلزنی  خراب کردیم و می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم. من فکر می‌کنم  هفته بیست و نهم زیباترین بازی فصل پرسپولیس بود.  این تیم خیلی خوب و محکم بازی کرد و ۴ بر هیچ هم جلو بود تا دقیقه آخر هم اشتیاق گلزنی را در بازیکنان می‌دیدیم و موقعیت‌های خوب برای خود ایجاد می‌کردند.

بازی مهم و سرنوشت سازی در انتظار پرسپولیس است 

نتظاری تصریح کرد:  با این حال برد شیرینی بود و به دل هواداران چسبید. به نظرم هر تیمی حق دارد بعد از برد خوشحالی کند و یک روز بعد از باخت ناراحتی کند. بازیکنان امروز حق دارند که خوشحال باشند، اما از فردا باید به تمرینات  بچسبند  چرا که یک بازی مهم و سرنوشت ساز پنج شنبه در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیس با برد یک بر صفر برابر نساجی می تواند قهرمان شود

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سپاهان هم همانند پرسپولیس برد پرگلی برابر تیم پیکان کسب کرد، گفت: به سپاهان و استقلال کاری نداریم و به تیم خودمان می‌پردازیم. خدا را شکر همه چیز دست خودمان است و برد یک بر صفر هم می‌تواند ما را قهرمان کند. اکنون سپاهان به ما کار دارد و دنبال نتیجه بازی تیم ما است.

بازیکنان پرسپولیس باید از لحاظ ذهنی و بدنی ریکاوری شوند 

انتظاری بیان کرد: بازیکنان برای بردن نساجی تمرین می‌کنند و باید هم از لحاظ آمادگی ذهنی مثل بازی با گل گهر خودشان را تقویت کنند و از لحاظ ذهنی و بدنی ریکاوری خوبی داشته باشند. سه روز دیگر باید به قائمشهر برویم و بازی حساس در این شهر باید انجام بدهیم و ان شا الله اتفاقات خوبی بیفتد و بتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم.

تیم سپاهان منتظر لغزش تیم پرسپولیس است 

او افزود: تیم سپاهان منتظر لغزش تیم ما است و امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد. اکنون همه چیز دست خودمان است. همه پیشکسوتان، ارگان باشگاه، مربیان و هواداران باید دست به دست هم بدهیم و انرژی مثبت به تیم ترزیق کنیم تا بازیکنان بتوانند این گام آخر را به سلامت طی کنند و قهرمانی را به هواداران عزیز هدیه کنند.

همه چیز برای سپاهانی ها تا ۲ هفته قبل گل و بلبل بود 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات امید نورافکن مبنی بر اینکه اهالی فوتبال  از مسائل پشت پرده اطلاع دارند و سپاهان قهرمان است، گفت:  ما نباید به حواشی دامن بزنیم و با آن کار داشته باشیم. به نظرم یک هفته همه بازیکنان و  مربیان  بدون حواشی باشند و تمام تمرکزشان بر روی بازی با نساجی باشد و اصلا به این صحبت‌ها توجهی نکنند. به نظرم این مسائل پیش افتاده است. چرا ۲ هفته قبل که سپاهانی‌ها صدر جدول بودند این اتفاقات نبود و همه چیز گل و بلبل بود و داوری‌ها به نفعشان بود، اما اکنون که  پرسپولیس در صدر جدول حضور دارد و آن‌ها پایین‌تر آمدند همه چیز به ضررشان شده است.  

پرسپولیسی ها فقط تمرکزشان بر روی بازی با نساجی باشد 

انتظاری تصریح کرد: تیم پرسپولیس ۵ سال متوالی قهرمان شده است و پارسال هم شرایطش خوب بود، اما قهرمانی را به دست نیاورد. ما ۶، ۷ سال است که حرف اول را در فوتبال ایران می‌زنیم. این قانون طبیعت است که هر کی به بالا برود، دشمنی‌هایی از سمت پایین‌ها را می‌بیند. آن‌ها دستشان به پرسپولیس نمی‌رسد و  می‌خواهند که قهرمانی سرخپوشان را لوث کنند. به نظرم این حرف‌ها مهم نیست و ایشالا تیم ما بتواند یک قهرمانی شیرین به دست آورد و دل هواداران را شاد کند. هواداران از بازیکنان می‌خواهند که این هفته همه تمرکزشان بر روی بازی روز پنج شنبه باشد.

مدیریت پرسپولیس در هفته پایانی محکم و قوی کنار تیم باشد 

او افزود: مدیریت باشگاه خیلی مسئولیت سنگینی دارد. یک سال گذشته برای هواداران، بازیکنان و کادر فنی سخت گذشت، اما دم مدیریت گرم که کنار تیم ما بوده است.   مدیریت با همه حواشی کنار آمده و تیم را جمع و جور کرده و حاشیه‌ها را کنار گذاشته است. همچنین درویش  همه چیز را مهیا و آماده برای یحیی و بازیکنان کرده است و یک دست مریزاد به او می‌گویم. امیدوارم  درویش این هفته هم کنار تیم قوی و محکم بایستد و یک شارژ مالی خوب بازیکنان را کند. به هر حال بازیکن احتیاج دارد تا با یک روحیه مضاعف به مصاف تیم نساجی برود و این تیم را دستکم نگیریم.

ما باید از  اتفاقات بازی استقلال و ملوان درس بگیریم  

انتظاری خاطر نشان کرد: ما باید درس بگیریم. بازیکنان فکر نکنند که سپاهان در کرمان بازی دارد و بازی اش سخت است یا مثلا بگویند که ما با تیم نساجی بازی داریم که در رتبه پایین‌تر قرار دارد و بازی راحتی در انتظارمان است. بازیکنان نباید همچین تفکری داشته باشند و اگر چنین تفکری داشته باشند ضربه می‌خورند.   همچنین  آن اتفاقی که چند سال گذشته  در  لیگ برتر برای استقلال در انزلی افتاد باید  از آن درس گرفت و آویزه گوشمان کنیم که خدای نکرده چنین اتفاقی برای ما رخ ندهد. ما باید سفت و محکم بازی کنیم تا ۳ امتیاز بازی با نساجی را بگیریم و قطعا  جام قهرمانی را در استان مازندران و در شهر قائمشهر کاپیتان تیم ما بالا می‌برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها