|

AFC برای بازگشت پرسپولیس به آسیا شرط گذاشت!

گفته می‌شود پرسپولیس فقط در یک صورت می‌تواند در لیگ قهرمانان سال آینده شرکت کند.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی لیگ برتر فوتبال به داغ‌‎ترین شکل ممکن به هفته پایانی رسیده است که بحث کسب مجوز حرفه‌ای دو تیم استقلال و پرسپولیس و حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا هم همچنان خبرساز است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایرنا؛ در حالی فرصت بارگذاری مدارک برای کسب مجوز ۳۱ فروردین به پایان رسید که استقلال به دلیل عدم کسب مجوز حرفه‌ای به صورت قطعی از لیگ قهرمانان فصل آینده کنار گذاشته شده است و خطر حذف از لیگ قهرمانان پرسپولیس را نیز تهدید می‌کند و این تیم هم در صورتی که اتفاق جدیدی در حوزه مالکیت مشترک این تیم رخ ندهد، فصل آینده لیگ قهرمانان را از دست داده است.

البته برخلاف ادعا‌های مطرح شده درباره مشکل مالیاتی، این بدهی تعیین تکلیف شده است و مشکل پرسپولیس این مسئله نیست.

گفته می‌شود پرسپولیس با توجه به حل نشدن مسئله مالکیت مشترک از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شده است، با این حال مسئولان پرسپولیس در تماس با کنفدراسیون فوتبال آسیا ادعا کرده‌اند که مالکیت این تیم با استقلال مشترک نیست.

AFC هم برای اثبات این ادعا به مسئولان پرسپولیس مهلت داده است و پرسپولیسی‌ها باید با مستندات این ادعا را ثابت کنند.

در همین زمینه شنیده می‌شود اثبات این ادعا به اقداماتی بستگی دارد که باید در مراجع بالاتر صورت بگیرد تا وضعیت پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان مشخص شود.

در حال حاضر، اما با توجه به شرایط موجود پرسپولیس از لیگ قهرمانان حذف شده است، مگر اینکه بتواند ادعایش را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ثابت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها