|

واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر حذف این تیم از آسیا

باشگاه پرسپولیس شایعه حذف این تیم از آسیا را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حذف احتمالی پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا شنیده شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ دلیل این شایعات به مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال برمی گردد. ساعاتی پیش هم یکی از رسانه ها اعلام کرد پرسپولیس به شرطی مجوز حضور در لیگ قهرمانان را پیدا خواهد کرد که بتواند به کنفدراسیون فوتبال آسیا ثابت کند که مالکیت این تیم با استقلال، مشترک نیست.

گفته شد نامه ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه پرسپولیس رسیده، مبنی بر اینکه اگر چند روز دیگر تکلیف این موضوع مشخص نشود، پرسپولیس هم به سرنوشت استقلال دچار خواهد شد.

از همین رو با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم که با رد همه این شایعات مدعی شد این صحبت ها برای برهم زدن تمرکز تیم در آستانه آخرین بازی فصل است و چنین چیزی صحت ندارد. او همچنین اعلام کرد تا این لحظه هیچ نامه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه نیامده و اولتیماتومی هم داده نشده است.

این مدیر پرسپولیس همچنین اعلام کرد قرار است طی چند روز آینده و با بررسی مدارک بارگذاری شده از سوی باشگاه پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، نظر نهایی در خصوص حضور پرسپولیس در بازی های فصل آینده داده و همچنین تکلیف این باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها