|

ترکیب برنده استقلال برای فصل بعد!

پیشکسوت استقلال: استقلال هرچه توان دارد باید برای بازی نیمه نهایی جام حذفی بگذارد و به فکر فینال و قهرمانی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال درباره پیروزی استقلال در رفسنجان اظهار داشت: کاری که استقلال در رفسنجان انجام داد کار هر تیمی نبود. خیلی‌ها به رفسنجان رفتند و نهایتاً با یک امتیاز به خانه‌هایشان برگشتند و یا آنجا باختند اما استقلال کاری کرد که کمتر تیمی توانسته بود انجام بدهد. شکست دادن بهترین تیم به لحاظ دفاعی آن هم در خانه خودش کار کمی نبود. باید این نکته را هم در نظر گرفت که استقلال توان تهاجمی فوق العاده ای دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از وقایع روز؛ وی ادامه داد: کارهای تهاجمی استقلال با اتکا به برنامه‌های خوب هجومی که این تیم در فاز حمله دارد کمک می‌کند تا استقلال از سخت ترین خط دفاع‌ها عبور کند.

مربی سالهای گذشته استقلال خاطرنشان کرد: تیم‌هایی مثل پیکان، ذوب آهن، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک جزو تیم‌هایی هستند که شکست دادن آنها اصلا آسان نیست و عبور از خط دفاعی شان دشوار است اما استقلال ثابت کرده این توانایی را دارد که از هر خط دفاعی عبور کند. به این خاطر من مطمئنم استقلال شایسته کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هم بود اما متاسفانه مسائل داوری که در رابطه با آن زیاد هم صحبت شده است مانع از این اتفاق شد. امیدوارم این مشکلات در جام حذفی گریبان استقلال را نگیرد.

علی چینی همچنین در خصوص شرایط استقلال تا پیش از دیدار با تراکتور گفت: استقلال دیگر نیازی به تمرین تاکتیکی به آن شکل خاص ندارد. بازیکنان تیمی که ۲۹ بار فقط در لیگ برتر کنار هم بازی کرده‌اند تنها باید درباره نقاط ضعف و قوت تیم حریف دقت کافی را داشته باشند آن وقت است که هر کاری و هر برنامه‌ای بخواهند می‌توانند چشم بسته انجام بدهند. بنابراین فکر می‌کنم جلوی تراکتور مشکل خاصی نداشته باشیم. فقط امیدوارم نفرات تیم بتوانند در آمادگی و سلامت کامل به میدان بروند. اما مهمتر از آن بازی نیمه نهایی جام حذفی است.

بازیکن سالهای گذشته استقلال در رابطه با دیدار جام حذفی گفت: استقلال شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است. سه تیم دیگری که به این مرحله رسیده‌اند هم تیم‌های خوبی هستند و حریفانی قابل احترام‌اند اما استقلال شرایط به مراتب بهتری دارد. اگر مشکلات داوری در این مدت نبود استقلال همین حالا قهرمانی اش را در لیگ برتر جشن گرفته بود. از بین رفتن شانس چندین پنالتی توسط اشتباه داوران که بارها در برنامه‌های ورزشی تلویزیونی ثابت شد، مشخص میکند که استقلال بیشترین ضرر را از بازیهای لیگ برتر کرده است. با این وجود من معتقدم استقلال میتواند قهرمان جام حذفی شود ولی به هیچ وجه نباید نساجی را دست کم بگیرد.

چینی در پایان درباره ادامه همکاری با ساپینتو تأکید کرد: به نظرم زوج استقلال و ساپینتو برای فصل آینده بهترین زوج بین همه تیم‌های لیگ برتری است. او این تیم را شناخته و اگر بازیکنان فصل بعدش را هم بگیرد با بهترین شرایط استقلال را روانه میادین می‌کند. خوشبختانه بازیکنان تیم هم او را دوست دارند و به شیوه کارش عادت کرده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها