|

ماندن ساپینتو فعلا منتفی شد؟!

در صورت قهرمانی استقلال در لیگ قرارداد ساپینتو اتوماتیک وار تمدید می شد اما حالا...

لینک کوتاه کپی شد

ساپینتو سرمربی ۵۰ساله پرتغالی که در تابستان فصل گذشته با استقلال قرارداد بست در شرایطی سرمربیگری این تیم را پذیرفت که قراردادش با استقلال دو ساله باشد اما این دو سال به صورت متوالی نبود و یک امّای بزرگ داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ نگاهی دوباره به جزئیات قرارداد ساپینتو با باشگاه استقلال مشخص می‌کند ساپینتو در شرایطی با استقلال قرارداد دو ساله بسته بود که اگر می‌توانست این تیم را در لیگ برتر قهرمان کند قراردادش به صورت اتوماتیک تمدید می‌شد و دستمزد خود و تیم مربیگری اش نیز از مبلغ ۶۰۰ هزار دلار به ۷۵۰ هزار دلار افزایش پیدا می‌کرد. اما ساپینتو و استقلال هرگز به قهرمانی لیگ برتر دست نیافتند.

ساپینتو با استناد به همین بند از قراردادش حالا مجبور است برای تمدید قراردادش حتماً با باشگاه استقلال به توافق برسد. با این تفاسیر حتی اگر ساپینتو با تیمش، قهرمانی جام حذفی را هم به دست بیاورد باز هم دلیلی برای تمدید اتوماتیک قراردادش با استقلال نخواهد بود و باز هم باید با باشگاه به توافق برسد.

نکته حائز اهمیت ظرف این چند روز در راستای بحث تمدید قرارداد این پرتغالی با استقلال این بوده که ظاهراً او برای تمدید قراردادش خواسته‌های تازه‌ای را هم پیش پای مدیریت باشگاه گذاشته و امتیازاتی خواسته است.

یادآور می‌شود؛ ساپینتو در طول فصل جاری لیگ برتر مقابل مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی ۱۰ امتیاز از دست داده و از ۴ مسابقه رودررو مقابل سپاهان و پرسپولیس تنها یک تساوی مقابل پرسپولیس به دست آورده و سه بازی را باخته است. این مربی همچنین دربی پایتخت که حساس‌ترین و حیثیتی‌ترین بازی استقلال در طول هر فصلش به شمار می‌رود را نیز به رقیب سنتی‌اش باخته است. او بازی رفت روبروی تراکتور را هم با نتیجه ۰-۲ باخت تا به همین ترتیب ۱۲ امتیاز را به طور کامل از دست داده باشد.

نکته دیگر اینکه تیم استقلال با توجه به شکست مقابل سپاهان در بازی رفت و برگشت حتی در صورت پیروزی در هفته آخر و رسیدن به امتیاز ۶۲ و شکست خوردن سپاهان در بازی آخر باز هم نایب قهرمانی لیگ را هم به دست نمی‌آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها