|

ستاره سپاهان در رادار پرسپولیس!

پرسپولیس شرایط جذب یک ستاره سپاهان را بررسی می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

با رسیدن به هفته های پایانی لیگ برتر تیم‌ها به دنبال آن هستند تا با زیر نظر گرفتن بازیکنان موثمر ثمر لیگ، هدف های نقل و انتقالات تابستانی خود را مشخص کنند. پرسپولیس هم از این قائده مستثنی نیست و این باشگاه می‌خواهد حضور فعالی در پنجره پیش رو داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا؛ پرسپولیسی‌ها که حالا هم صدرنشین لیگ برتر هستند و هم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی حذفی رسیده‌اند تلاش دارند با کسب هر دوجام بار دیگر دوگانه فوتبال ایران را از آن خود کنند.

یحیی گل محمدی که بعد از یک افت نسبتا شدید پرسپولیس را به ساحل آرامش رسانده در تلاش است تا با معرفی چند ستاره به مدیریت باشگاه، پرسپولیس را از نظر نفرات برای فصل آینده کامل تر کند.

یکی از گزینه‌های احتمال پرسپولیس فرشاد احمد‌زاده هافبک آماده این روزهای سپاهان است. احمدزاده که در کنار مغانلو و رامین رضاییان از ارکان موفقیت طلایی پوشان اصفهانی محسوب می‌شود بعید است در صورت رسیدن پیشنهاد پرسپولیس دست رد به سینه تیم سابق خود بزند.

در صورت پیوستن فرشاد احمد زاده به پرسپولیس احتمالا سپاهانی‌ها برای جذب محمد محبی از سانتاکلارا با استقلال وارد رقابت خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی