|

ساپینتو سال دوم با استقلال قهرمان می‌ شود؟!

بازیکن پیشین استقلال اعتقاد دارد اگر ساپینتو برای فصل آینده در این تیم بماند، می‌تواند خودش را اثبات کند و نتایج بهتری بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال درباره دیدار آبی‌پوشان مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی است زیرا استقلال برای جبران شکست دور رفت باید در این دیدار به برتری برسد تا در آخرین بازی فصل هواداران را خوشحال کند. امیدوارم هواداران هم در این بازی استقبال خوبی را انجام دهند تا تیم با خاطره خوب لیگ را به پایان برساند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ وی درباره عملکرد ساپینتو در این فصل ادامه داد: ساپینتو نشان داد مربی خوبی است و با توجه به اینکه سال اول حضورش در فوتبال ایران بود نتایج نسبتا قابل قبولی را هم کسب کرد و به نظرم اگر فصل آینده هم در فوتبال ایران بماند می‌تواند خودش را اثبات کند. ساپینتو در این یک سال شناخت خوبی را از فوتبال ایران به دست آورده و می‌تواند در سال دوم نتایج بهتری را کسب کند.

ساپینتو بعد از پایان رویای قهرمانی چه گفت؟

نوری درباره اینکه بازیکنان استقلال هم بابت عدم دریافت مطالباتشان دلخور هستند، بیان کرد: به هرحال بازیکنان حق دارند پیگیر مطالبات خودشان از باشگاه باشند و مسئولان هم باید شرایط پرداخت ان را فراهم کنند. بازیکنان استقلال هم در این صل کنار باشگاه بودند.

استقلال تمرکز لازم را نداشت

این بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث شد استقلال قهرمانی لیگ برتر را از دست بدهد؟ اظهار کرد: استقلال تا قبل از دیدار مقابل پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر بود ولی اگر در دیدار مقابل رقیب سنتی شکست نمی‌خورد الان برای قهرمانی تلاش می‌کرد. استقلال مقابل پرسپولیس تمرکز لازم را نداشت.

آبی‌های پایتخت که تا قبل از داربی ۱۰۰ در رتبه دوم و هم امتیاز با سپاهان بودند، با شکست در این بازی و در ادامه توقف مقابل صنعت نفت آبادان، شانس‌های خود برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر را از دست دادند و فعلا امیدوار به قهرمانی در جام حذفی هستند.

استقلال توانایی کسب یک جام را دارد

نوری درباره اینکه ایا استقلال می تواند عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کند گفت: کار سخت است زیرا نساجی خودش فصل گذشته در این مسابقات قهرمان شده و از انگیزه بالایی مقابل استقلال برای پیروز شدن برخوردار است. استقلال توانابی کسب یک جام را در این فصل دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها