|

چراغ سبز لاپورتا به مسی

رئیس باشگاه بارسلونا با کمال احترام برای عرب ها، معتقد است بلوگرانا شانس بیشتری برای جذب مسی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته Rac1، خوان لاپورتا در مصاحبه با این رسانه کاتالان در مورد نقل و انتقالات بارسلونا از جمله بازگشت احتمالی لیونل مسی و آینده آنسو فاتی صحبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ خوان لاپورتا در این مصاحبه در مورد لیونل مسی گفت:

در مورد این مسئله بحث خواهیم کرد، بله. در حال تلاش هستیم تا این امکان را داشته باشیم که تیمی بسیار رقابتی برای فصل آینده ایجاد کنیم. خواهیم دید که لالیگا برنامه های ما را می پذیرد یا خیر. با لئو صحبت کردم و خیلی خوب بود. این رابطه را بازسازی کرده ایم. او هنوز با شرایطی ناخوشایند در پاریس است. اخیراً با هم در ارتباط بوده ایم. بابت قهرمانی در جام جهانی به او تبریک گفتم. لئو بهترین بازیکن جهان است و هر سرمربی ای خواهان داشتن اوست. مسی خواهان بارساست، لئو حس می کند این باشگاه خانه اوست. انتقال مسی به عربستان؟ بارسا، بارسا است. در عربستان، در حال انجام کاری فوق العاده هستند و سرمایه گذاری می کنند اما باز هم می گویم، بارسا خانه مسی است. باشگاه می تواند برای جذب او با همه رقابت کند. تاریخ از ما حمایت می کند. ما عاشق لئو هستیم اما با مبالغ بالایی به سراغ جذب او نخواهیم رفت.

  • آنسو فاتی؟

بخش فنی به ما خواهد گفت که چه اتفاقی برای یک بازیکن می افتد. در باشگاه ما روی فاتی حساب می کنیم و می خواهیم او به کار خود در این تیم ادامه دهد.

  • گاوی؟

مطمئن هستم که گاوی در بارسلونا خواهد ماند.

  • آلمانی و دکو؟

آلمانی پیشنهادی عالی از لیگ برتر انگلیس دارد. در نتیجه دکو که اکنون نیز به عنوان نماینده باشگاه در برزیل با ما کار می کند، می تواند مدیر ورزشی جدید ما باشد. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، او باید آژانس نقل و انتقالاتی خود را ترک کند.

  • تمدید قرارداد ژاوی؟

مشکلی نخواهد بود. او عضو این باشگاه است. ژاوی به خوبی شرایط را درک می کند و لایق قدردانی از سوی باشگاه است.

  • برناردو سیلوا؟

او را شخصاً می شناسم چون در سال 2015 با او به توافق شخصی رسیده بودم اما در نهایت به عنوان رئیس باشگاه انتخاب نشدم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها